Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

chciałbym np. zblurować maxowską mapę tiles na poziomie Maxa. Ogólnie chodzi o efekty rodem z PSa na proceduralnych mapach.

Dodam, że blur z zakładki coordinates nie jest zadowalającą opcją. Potrzebna mi jest cała paleta filtrów.

Chcę też skonstruować coś na zasadzie parametrycznego materiału stąd modyfikator proceduralki w kanale materiału musi być edytowalny (chciałbym zmieniać jego ustawienia w dowolnym momencie wpływając na drzewo wyższych w hierarchii modyfikatorów)

Nie wiem czy napisałem to czytelnie... ale dla tych, którzy zrozumieli - z góry dzięki za pomoc:)

Pozdr

 

Kuba

  • Wyświetleń 736
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności