Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

chciałbym np. zblurować maxowską mapę tiles na poziomie Maxa. Ogólnie chodzi o efekty rodem z PSa na proceduralnych mapach.

Dodam, że blur z zakładki coordinates nie jest zadowalającą opcją. Potrzebna mi jest cała paleta filtrów.

Chcę też skonstruować coś na zasadzie parametrycznego materiału stąd modyfikator proceduralki w kanale materiału musi być edytowalny (chciałbym zmieniać jego ustawienia w dowolnym momencie wpływając na drzewo wyższych w hierarchii modyfikatorów)

Nie wiem czy napisałem to czytelnie... ale dla tych, którzy zrozumieli - z góry dzięki za pomoc:)

Pozdr

 

Kuba

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności