dimaxion Napisano 4 Lipiec 2013 Napisano 4 Lipiec 2013 Witam, chciałbym np. zblurować maxowską mapę tiles na poziomie Maxa. Ogólnie chodzi o efekty rodem z PSa na proceduralnych mapach. Dodam, że blur z zakładki coordinates nie jest zadowalającą opcją. Potrzebna mi jest cała paleta filtrów. Chcę też skonstruować coś na zasadzie parametrycznego materiału stąd modyfikator proceduralki w kanale materiału musi być edytowalny (chciałbym zmieniać jego ustawienia w dowolnym momencie wpływając na drzewo wyższych w hierarchii modyfikatorów) Nie wiem czy napisałem to czytelnie... ale dla tych, którzy zrozumieli - z góry dzięki za pomoc:) Pozdr Kuba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się