Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciałbym się zapytać wszechwiedzących i chyba pomocnych grafików, jak mogę stworzyć bandanę na twarzy od nosa do szyi. Model glowy mam jednakże, czy istnieje jakiś szybki sposób aby to zrobić? Chodzi mi o coś takiego(nie pytajcie czemu jakieś swoje widzimisie?) http://videogamewriters.com/wp-content/uploads/2012/04/ghost_recon_future_soldier-wide1.jpg. Próbuję tworzyć addony do nowej Army 3.

W skrócie poproszę o jakieś rady, jak zacząć, sposoby przyśpieszenia pracy i różne inne.

Pozdrawiam Bot

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem Ci jak ja bym to zrobił.

 

Plane-> wymodelowanie kształtu-> shell-> poly-> porawki->TS-> FFD(jeżeli potrzeba)

 

Inne możliwości.

Jest opcja splajna (extrude->shell->poly->poprawki->TS->FFD(jeżeli potrzeba)

Spline vel2(lathe->poly->poprawki->TS->FFD(jeżeli potrzeba)

 

 

Masz model głowy, gdybyś miał ciało(przynajmniej do cycków), to można pokusić się o cloth modyfier potem poprawki na poly i reszta j.w

To samo vel2, tylko że chuste robisz w MarvelousDesigner2(trial na miecha chyba jest) i tam robisz chuste poprawiasz reszte potem w maxie, lub gdzieś tam.

 

TS - turbo smooth

FFD - free form deformer

 

Rady:

-samo się nie zrobi ;)

Napisano

Poszukaj sobie refek, jak taka chusta wojskowa się układa, i leć z plane jak Ci ch3steros piszę, nie rób nigdy z głowy jeżeli nie jesteś pewny swych umiejętności, a nawet jeśli jesteś to i tak referencje są mega przydatne i powinieneś zawsze przed rozpoczęciem pracy je zbierać. Takim modelingiem podniesiesz sobie skilla trochę i będziesz miał pełną kontrole nad tym jak chusta się układa (wedle Twoich umiejętności).

Nie wiem czy umiesz coś z modelingu, ale w plane, zrób sobie dość gęstą siateczkę(HP), modeluj takie rzeczy najlepiej przy użyciu soft selection, lub wykorzystaj jakiś program do sculptingu, chociaż radzę Ci jednak nauczyć się to robić na sucho np, w 3ds maxie, blenderze czy czego tam używasz. Następnym krokiem będzie wykonanie modelu low poly, zasada podobna, tworzysz plane tak aby nakładał się z HP, jednak przy jak najmniejszym nakładzie trisów, uv warp. Wypalasz ao, normalke(opcjonalnie), z pomocą ao robisz diffuse i masz piękną chustę.

 

Pozdrawiam.

Napisano

O kurcze, nawet bym nie pomyślał, że ktoś tak szybko odpowie i to pomocnie. Jestem pod wrażeniem działania tego forum i osób zarejestrowanych na nim.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności