Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć serdeczne,

Poszukuję dwóch osób programisty iOS lub/i Android oraz Digital Paintera/Artysty Konceptualnego do stworzenia gry zręcznościowo-fabularnej. Zarys gry będzie podobny do znanych IndieGames jak LIMBO, Machninarium czy Badland na iOS, jednak chce uniknąć tworzenia kolejnych kopi tych produkcji i stworzyć oryginalny projekt sugerując się jedynie atmosferą wyżej wymienionych i ich prostą stylistyką.

Jeśli o mnie chodzi to od ok 7 lat jestem grafikiem/web designerem i nigdy nie spodziewałem się że moje pomysły zaprowadzą mnie w kierunku game designu. Przez te parę lat tworzyłem głownie strony internetowe a na boku rozwijałem umiejętności post produkcji, matte paintingu i łyknąłem odrobinę concept artu.

Sam koncept gry powstał niedawno i jak narazie nie posiadam zbyt wielu informacji poza ogólnym zamysłem, jedną próbką stylu i wstępnym storyline'em.

Pomysł zrodził się w trakcie developingu aplikacji na androida do Świadomych Snów nad którą obecnie pracuje z innym programistą.

Wygląd części aplikacji można podglądnąć tu http://www.behance.net/gallery/Lucid-Dreaming-APP/7885721

Jako że szukamy osób do stworzenie teamu również do późniejszych projektów i nie mamy funduszy na start za udział w projekcie oferuje udział w zyskach ze sprzedaży aplikacji i oczywiście świetnie byłoby pracować wspólnie nad kolejnymi projektami :D