A3RO Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 (edytowane) Grafiką zajmuje się hobbystycznie, to mój pierwszy taki projekt w UDK. Gra docelowo na platformy mobilne, więc modele low, zarówno siatka jak i tekstury. Renderem w Max-ie nigdy się nie zajmowałem, więc pokazuje tylko końcowy efekt. Pojazd i asteroidy zrobiłem w ZBrush-u, MotherShip w Maxie, elementy menu i przyciski w Ps. Do wybuchu asteroidy użyłem Fracture Voronoi i nvidia plugin. Co o tym myślicie? [video=youtube_share;Iob-WR8BzqM]http://youtu.be/Iob-WR8BzqM Edytowane 5 Styczeń 2014 przez A3RO nie działające linki do zdjęć
DuzeZ Napisano 20 Lipiec 2013 Napisano 20 Lipiec 2013 Szczerze...?? Jak dla mnie super :P Zwłaszcza jeśli mówisz, że zajmujesz się tym hobbystycznie! Oczywiście co do samej grafiki to można wprowadzić wiele poprawek, ale oceniając całość - świetne ;) Tak z ciekawości - ile zajęło Ci zrobienie całej gierki?
A3RO Napisano 27 Lipiec 2013 Autor Napisano 27 Lipiec 2013 Trudno powiedzieć jak długo, na przestrzeni kilku miesięcy po około 10 godzin tygodniowo, ale przez kilka tygodni nic nie robiłem. Vtol-a udało mi się zrobić w około 30 godzin, ale poświęciłem wiele godzin na koncept, aby otrzymać prostą a zarazem atrakcyjną bryłę (o ile na taką wygląda;)). Dodałem kilka obrazków.
difo Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Dobra robota gierka przypadła mi do gustu, można nieco poprawić jak zawsze i wszędzie :) ale ogólnie całość na wielki +
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się