Skocz do zawartości

[wip]UDK Space Shooter Mobile Kismet Game


A3RO

Rekomendowane odpowiedzi

Grafiką zajmuje się hobbystycznie, to mój pierwszy taki projekt w UDK. Gra docelowo na platformy mobilne, więc modele low, zarówno siatka jak i tekstury. Renderem w Max-ie nigdy się nie zajmowałem, więc pokazuje tylko końcowy efekt. Pojazd i asteroidy zrobiłem w ZBrush-u, MotherShip w Maxie, elementy menu i przyciski w Ps. Do wybuchu asteroidy użyłem Fracture Voronoi i nvidia plugin. Co o tym myślicie?

[video=youtube_share;Iob-WR8BzqM]http://youtu.be/Iob-WR8BzqM

S4xu3f?gdriveurl

w0C6mo?gdriveurl

rCGYVy?gdriveurl

wcdahL?gdriveurl

pjj7Ui?gdriveurl

Edytowane przez A3RO
nie działające linki do zdjęć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Szczerze...?? Jak dla mnie super :P Zwłaszcza jeśli mówisz, że zajmujesz się tym hobbystycznie! Oczywiście co do samej grafiki to można wprowadzić wiele poprawek, ale oceniając całość - świetne ;) Tak z ciekawości - ile zajęło Ci zrobienie całej gierki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć jak długo, na przestrzeni kilku miesięcy po około 10 godzin tygodniowo, ale przez kilka tygodni nic nie robiłem. Vtol-a udało mi się zrobić w około 30 godzin, ale poświęciłem wiele godzin na koncept, aby otrzymać prostą a zarazem atrakcyjną bryłę (o ile na taką wygląda;)). Dodałem kilka obrazków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności