Miłosz3ds Napisano 28 Lipiec 2013 Napisano 28 Lipiec 2013 Cześć! Ogarniam sobie możliwości nowego narzędzia - ZRemeshera. Wygląda świetnie dla wszelkiej organiki, ale co z modelami nieorganicznymi? Są może jakieś sztuczki dzięki którym da się wyciągnąć za pomocą ZRemeshera ładne, ostre krawędzie z ładną siateczką, czy marzenie ściętej głowy? :) Myślałem, że spline'ami coś da się ugrać, ale niestety wychodzi zawsze kupa, pozostaje wyrównywanie wszystkiego brushami. Jeśli ktoś ma jakieś fajne rozwiązanie albo przynajmniej ułatwienie sobie zabawy z tym - z przyjemnością posłucham. :) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się