Miłosz3ds Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Cześć! Ogarniam sobie możliwości nowego narzędzia - ZRemeshera. Wygląda świetnie dla wszelkiej organiki, ale co z modelami nieorganicznymi? Są może jakieś sztuczki dzięki którym da się wyciągnąć za pomocą ZRemeshera ładne, ostre krawędzie z ładną siateczką, czy marzenie ściętej głowy? :) Myślałem, że spline'ami coś da się ugrać, ale niestety wychodzi zawsze kupa, pozostaje wyrównywanie wszystkiego brushami. Jeśli ktoś ma jakieś fajne rozwiązanie albo przynajmniej ułatwienie sobie zabawy z tym - z przyjemnością posłucham. :) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now