Skocz do zawartości

Laptop: 6000-8000zl


Gość Kaktuz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym spytać się was o radę. Jestem Grafikiem, głównie pracuję w takich programach jak PS, AI, ID. Do tego czasami składam filmy w premierze oraz afterze jak i zdarza mi się pracować z grafiką 3d w Cinemie3d.

 

Stoję aktualnie przed kupnem komputera. I mam ogromny dylemat dotyczący jego wyboru.

 

Ostatecznie między wieloma modeli zostały mi tylko dwa modele które biorę pod uwagę.

Macbook Pro albo Lenovo thinkpad w530.

Laptopy raczej w kofiguracji z 8-16GB ram dysk albo 500 7200rpm albo 256 SSD.

Różne są tylko karty Mac z GT650M 512mb vs Nvidia QUadro K2000M 2gb.

 

Czytałem że lenovo świetne laptopy z naprawde dobrą matrycą i wydajnymi podezespołami, ale cholernie ciężkie bydle+ duży i ciężki zasilacz do tego Windows.... (tak jestem zirytowany tym systemem).

Z kolei osoby posiadające maca chwalą go za jego niezawodność jakość wykonania, system oraz małą awaryjność.

 

Może warto by było poczekać do momentu officjalnego wypuszczenia OS X Maveric ? Szczególnie gdy opocjonalnie jest do wyboru Win8...

 

Czy mogę prosić o opinie osoby które już pracowały na Macu w grafice i dlaczego akurat wybrały maca. W czym jest lepszy. Ogólnie każdy konstruktywny komentarz bardzo mi pomoże w wyborze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ja mam lenovo w520. po kalibracji ekranu jest absolutnym wypasem, ma FHD (wolał był 1200 w pionie ale takie czasy... przerzuciłem pasek od windowsa na prawo i jest okay) przyjął 32gb ramu!!!

zawsze uważałem, że laptop nigdy nie będzie nawet namiastką stajonarki a za sprawą tego thinkpada powoli zmieniam zdanie ;) na maku nie pracowałem bo nie ma na niego maxa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach