Gość cnoopers Napisano 7 Sierpień 2013 Napisano 7 Sierpień 2013 Cześć. Jako iż to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich powitać. Moja przygoda z tym zaczęła się na dniach, zacząłem proste animacje na bipedzie i już powiem że nie wychodzą wcale źle. Postanowiłem zabrać się za stworzenie animacji do pewnej gry, posiadam już gotowy model postaci. Chciałbym dodać do niej kości na nogach, rękach i innych kończynach (może w przyszłości na ustach, kościach policzkowych etc.)aby ten model 'rozciągał się'(w przypadku ust), lecz powiem szczerze - całkowicie nie wiem jak to zrobić. Mógłby ktoś mi podać kilka wskazówek, za które byłbym niezmiernie wdzięczny. ;)
deshu Napisano 7 Sierpień 2013 Napisano 7 Sierpień 2013 Zacznij tu: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html Poszukaj "Skin Modifier". To jest wersja do 2014. Do swojej wersji maxa, help aznajdziesz pod F1.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się