Napisano 7 Sierpień 201311 l Cześć. Jako iż to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich powitać. Moja przygoda z tym zaczęła się na dniach, zacząłem proste animacje na bipedzie i już powiem że nie wychodzą wcale źle. Postanowiłem zabrać się za stworzenie animacji do pewnej gry, posiadam już gotowy model postaci. Chciałbym dodać do niej kości na nogach, rękach i innych kończynach (może w przyszłości na ustach, kościach policzkowych etc.)aby ten model 'rozciągał się'(w przypadku ust), lecz powiem szczerze - całkowicie nie wiem jak to zrobić. Mógłby ktoś mi podać kilka wskazówek, za które byłbym niezmiernie wdzięczny. ;)
Napisano 7 Sierpień 201311 l Zacznij tu: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html Poszukaj "Skin Modifier". To jest wersja do 2014. Do swojej wersji maxa, help aznajdziesz pod F1.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto