Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć. Jako iż to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich powitać.

Moja przygoda z tym zaczęła się na dniach, zacząłem proste animacje na bipedzie i już powiem że nie wychodzą wcale źle. Postanowiłem zabrać się za stworzenie animacji do pewnej gry, posiadam już gotowy model postaci. Chciałbym dodać do niej kości na nogach, rękach i innych kończynach (może w przyszłości na ustach, kościach policzkowych etc.)aby ten model 'rozciągał się'(w przypadku ust), lecz powiem szczerze - całkowicie nie wiem jak to zrobić. Mógłby ktoś mi podać kilka wskazówek, za które byłbym niezmiernie wdzięczny. ;)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności