cnoopers Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Cześć. Jako iż to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich powitać. Moja przygoda z tym zaczęła się na dniach, zacząłem proste animacje na bipedzie i już powiem że nie wychodzą wcale źle. Postanowiłem zabrać się za stworzenie animacji do pewnej gry, posiadam już gotowy model postaci. Chciałbym dodać do niej kości na nogach, rękach i innych kończynach (może w przyszłości na ustach, kościach policzkowych etc.)aby ten model 'rozciągał się'(w przypadku ust), lecz powiem szczerze - całkowicie nie wiem jak to zrobić. Mógłby ktoś mi podać kilka wskazówek, za które byłbym niezmiernie wdzięczny. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Zacznij tu: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html Poszukaj "Skin Modifier". To jest wersja do 2014. Do swojej wersji maxa, help aznajdziesz pod F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now