Jump to content

[3ds max 7]Kości postaci


cnoopers
 Share

Recommended Posts

Cześć. Jako iż to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich powitać.

Moja przygoda z tym zaczęła się na dniach, zacząłem proste animacje na bipedzie i już powiem że nie wychodzą wcale źle. Postanowiłem zabrać się za stworzenie animacji do pewnej gry, posiadam już gotowy model postaci. Chciałbym dodać do niej kości na nogach, rękach i innych kończynach (może w przyszłości na ustach, kościach policzkowych etc.)aby ten model 'rozciągał się'(w przypadku ust), lecz powiem szczerze - całkowicie nie wiem jak to zrobić. Mógłby ktoś mi podać kilka wskazówek, za które byłbym niezmiernie wdzięczny. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy