P!roman Napisano 9 Sierpień 2013 Share Napisano 9 Sierpień 2013 Hej, oto wynik moich ostatnich poczynań z zakresu game-artu. Modelowanie low i hipoly oraz bakowanie map wykonane w całości blenderze. Model postaci i broni to w sumie 20 tysięcy trójkątów, dwa materiały oraz tekstury 2k x 2k dla postaci i 1k x 1k dla broni (diffuse, specular, glos, normal). Grafiki to bezpośredni zrzut z viewportu. Rendery z UDK Trochę za długie wideo pokazujące rigg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 9 Sierpień 2013 Share Napisano 9 Sierpień 2013 Bardzo dobrze to wygląda. To Twój własny rig wg. wytycznych UDK, czy podpierałeś się rigify? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P!roman Napisano 10 Sierpień 2013 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2013 Rigg to rozbudowana wersja tego z rigify ze względu na odgórnie ponazywane kości co pozwala oszczędzić czas, nie współgra z animsetami załączonymi w udk ale to nie problem bo nie mam zamiaru go używać w żadnym projekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się