P!roman Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Hej, oto wynik moich ostatnich poczynań z zakresu game-artu. Modelowanie low i hipoly oraz bakowanie map wykonane w całości blenderze. Model postaci i broni to w sumie 20 tysięcy trójkątów, dwa materiały oraz tekstury 2k x 2k dla postaci i 1k x 1k dla broni (diffuse, specular, glos, normal). Grafiki to bezpośredni zrzut z viewportu. Rendery z UDK Trochę za długie wideo pokazujące rigg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chrupek3D Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Bardzo dobrze to wygląda. To Twój własny rig wg. wytycznych UDK, czy podpierałeś się rigify? Link to comment Share on other sites More sharing options...
P!roman Posted August 10, 2013 Author Share Posted August 10, 2013 Rigg to rozbudowana wersja tego z rigify ze względu na odgórnie ponazywane kości co pozwala oszczędzić czas, nie współgra z animsetami załączonymi w udk ale to nie problem bo nie mam zamiaru go używać w żadnym projekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now