Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, oto wynik moich ostatnich poczynań z zakresu game-artu.

Modelowanie low i hipoly oraz bakowanie map wykonane w całości blenderze.

Model postaci i broni to w sumie 20 tysięcy trójkątów, dwa materiały oraz tekstury 2k x 2k dla postaci i

1k x 1k dla broni (diffuse, specular, glos, normal). Grafiki to bezpośredni zrzut z viewportu.

 

 

7m0w.jpg

on5r.jpg

sbqh.jpg

ec5c.jpg

y0rw.jpg

 

 

Rendery z UDK

 

 

2nq2.jpg

erhn.jpg

id3h.jpg

9i2c.jpg

kojo.jpg

94qv.jpg

 

 

 

Trochę za długie wideo pokazujące rigg

 

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano

Bardzo dobrze to wygląda. To Twój własny rig wg. wytycznych UDK, czy podpierałeś się rigify?

Napisano

Rigg to rozbudowana wersja tego z rigify ze względu na odgórnie ponazywane kości co pozwala oszczędzić czas, nie współgra z animsetami załączonymi w udk ale to nie problem bo nie mam zamiaru go używać w żadnym projekcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności