gryzon Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Używacie GoB? (ten taki nieoficjalny GOZ dla Blendera) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?127419-GoB-an-unofficial-GoZ-for-Blender Głowię się trochę jak sobie usprawnić, przyśpieszyć nadawanie materiałów dla zmergowanej postaci z Zetki. Po imporcie posiada ona VertexGrupy w Blenderze. Rozumiem że mogę je sobie teraz selekcjonować i nadawać poszczególnym nowe materiały. Da się to przyśpieszyć lub uzyskać taki import aby model w Blenderze miał już ponadawane Materiały na poszczególne elementy? Przy dość skomplikowanych projektach mam tych polygrup na postaci dość sporo i fajnie by było gdybym mógł to przyśpieszyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się