Skocz do zawartości

Polygroups z ZBrush jako Materials w Blenderze


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Używacie GoB? (ten taki nieoficjalny GOZ dla Blendera)

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?127419-GoB-an-unofficial-GoZ-for-Blender

 

Głowię się trochę jak sobie usprawnić, przyśpieszyć nadawanie materiałów dla zmergowanej postaci z Zetki. Po imporcie posiada ona VertexGrupy w Blenderze. Rozumiem że mogę je sobie teraz selekcjonować i nadawać poszczególnym nowe materiały.

 

Da się to przyśpieszyć lub uzyskać taki import aby model w Blenderze miał już ponadawane Materiały na poszczególne elementy?

 

Przy dość skomplikowanych projektach mam tych polygrup na postaci dość sporo i fajnie by było gdybym mógł to przyśpieszyć.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności