Jump to content

Polygroups z ZBrush jako Materials w Blenderze


gryzon
 Share

Recommended Posts

Używacie GoB? (ten taki nieoficjalny GOZ dla Blendera)

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?127419-GoB-an-unofficial-GoZ-for-Blender

 

Głowię się trochę jak sobie usprawnić, przyśpieszyć nadawanie materiałów dla zmergowanej postaci z Zetki. Po imporcie posiada ona VertexGrupy w Blenderze. Rozumiem że mogę je sobie teraz selekcjonować i nadawać poszczególnym nowe materiały.

 

Da się to przyśpieszyć lub uzyskać taki import aby model w Blenderze miał już ponadawane Materiały na poszczególne elementy?

 

Przy dość skomplikowanych projektach mam tych polygrup na postaci dość sporo i fajnie by było gdybym mógł to przyśpieszyć.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy