Zernat Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;(( Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/). Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg Czy może moglibyście mi coś doradzić ? Z góry dziękuję i Pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregory Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;(( Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/). Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg Czy może moglibyście mi coś doradzić ? Z góry dziękuję i Pozdrawiam :) Ten "bok" - polygon jest za duży (ma za dużo vertexów), [ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH]powinno to wyglądać mniej wiecej tak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zernat Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Zrobiłem tak (wcześniej robiłem podobnie lecz nie tak gęsto). Oto ci mi wyszło: Siatka: http://imageshack.us/a/img6/8649/0bzv.jpg Render: http://imageshack.us/a/img96/4435/pn58.jpg Ciągle jednak są na środku takie dziwne jakby przebarwienia :/ Myślisz, że to wina rendera ? (Vray bez żadnych świateł) czy może jest tam jeszcze jakiś problem ? Zagęszczanie tam siatki nie pomaga :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregory Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 to wygląda jak widok z viewportu raczej a nie render, dodaj parę świateł, camere i sprawdz jeszcze raz. Powinieneś też zaznaczyć wszytkie polygony i dac im tę samą smoothgrupe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zernat Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Focia: http://imageshack.us/a/img716/8344/rdz1.jpg A więc wychodzi na to, że viewport i szybkie rendery z VRay'a bez świateł kłamią. Dziękuję wam za pomoc, będę o tym pamiętał na przyszłość :) Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts