Zernat Napisano 21 Sierpień 2013 Napisano 21 Sierpień 2013 Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;(( Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/). Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg Czy może moglibyście mi coś doradzić ? Z góry dziękuję i Pozdrawiam :)
gregory Napisano 21 Sierpień 2013 Napisano 21 Sierpień 2013 Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;(( Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/). Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg Czy może moglibyście mi coś doradzić ? Z góry dziękuję i Pozdrawiam :) Ten "bok" - polygon jest za duży (ma za dużo vertexów), [ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH]powinno to wyglądać mniej wiecej tak:
Zernat Napisano 22 Sierpień 2013 Autor Napisano 22 Sierpień 2013 Zrobiłem tak (wcześniej robiłem podobnie lecz nie tak gęsto). Oto ci mi wyszło: Siatka: http://imageshack.us/a/img6/8649/0bzv.jpg Render: http://imageshack.us/a/img96/4435/pn58.jpg Ciągle jednak są na środku takie dziwne jakby przebarwienia :/ Myślisz, że to wina rendera ? (Vray bez żadnych świateł) czy może jest tam jeszcze jakiś problem ? Zagęszczanie tam siatki nie pomaga :/
gregory Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 to wygląda jak widok z viewportu raczej a nie render, dodaj parę świateł, camere i sprawdz jeszcze raz. Powinieneś też zaznaczyć wszytkie polygony i dac im tę samą smoothgrupe.
Zernat Napisano 22 Sierpień 2013 Autor Napisano 22 Sierpień 2013 Focia: http://imageshack.us/a/img716/8344/rdz1.jpg A więc wychodzi na to, że viewport i szybkie rendery z VRay'a bez świateł kłamią. Dziękuję wam za pomoc, będę o tym pamiętał na przyszłość :) Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi