Skocz do zawartości

Naprawa boku obiektu


Zernat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;((

 

Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/).

 

Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg

 

Czy może moglibyście mi coś doradzić ?

 

Z góry dziękuję i Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;((

 

Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/).

 

Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg

 

Czy może moglibyście mi coś doradzić ?

 

Z góry dziękuję i Pozdrawiam :)

 

Ten "bok" - polygon jest za duży (ma za dużo vertexów), [ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH]powinno to wyglądać mniej wiecej tak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak (wcześniej robiłem podobnie lecz nie tak gęsto). Oto ci mi wyszło:

 

Siatka: http://imageshack.us/a/img6/8649/0bzv.jpg

Render: http://imageshack.us/a/img96/4435/pn58.jpg

 

Ciągle jednak są na środku takie dziwne jakby przebarwienia :/ Myślisz, że to wina rendera ? (Vray bez żadnych świateł) czy może jest tam jeszcze jakiś problem ?

 

Zagęszczanie tam siatki nie pomaga :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności