Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;((

 

Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/).

 

Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg

 

Czy może moglibyście mi coś doradzić ?

 

Z góry dziękuję i Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam. Mam taki oto obiekt (focia poniżej). Używałem na nim FFD no i boczny polygon się zepsuł ;((

 

Sprawa się poprawia trochę jak potnę go cut'em jednak nie do końca. Cap działa średnio bo nie zostawia tych dziur (myślałem na booleanem, ale nie wiem ;/).

 

Focia: http://imageshack.us/a/img197/4181/7cz9.jpg

 

Czy może moglibyście mi coś doradzić ?

 

Z góry dziękuję i Pozdrawiam :)

 

Ten "bok" - polygon jest za duży (ma za dużo vertexów), [ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH]powinno to wyglądać mniej wiecej tak:

Napisano

to wygląda jak widok z viewportu raczej a nie render, dodaj parę świateł, camere i sprawdz jeszcze raz. Powinieneś też zaznaczyć wszytkie polygony i dac im tę samą smoothgrupe.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności