Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio przyciskałem trochę twardych powierzchni na ZBrush.

 

Chciałem się was zapytać czy nie polecilibyście mi jakiegoś dobrego źródła które traktuje o tym?

 

Mam spore problemy przy pracy z primitives w ZBrush. Dlaczego w ZBrush taki chociażby primitive cube nie jest zwykłą kostką tylko ma jakiś podział "szalony" zbliżony do cylindra :) a np. primitive cylinder jest taki że jak go podzielę to robi się bardzo brzydki na jego końcach (trójkąty)

 

Zastanawiałem się czy da się jakieś lepsze prymitywy wczytać do palety tak aby zawsze one tam były.

 

A może to jest pytanie do Monia który ma ambicje do napisania fajnych skryptów do Zbrush :D

  • Wyświetleń 805
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności