Skocz do zawartości

Hard surfaces, primitives


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio przyciskałem trochę twardych powierzchni na ZBrush.

 

Chciałem się was zapytać czy nie polecilibyście mi jakiegoś dobrego źródła które traktuje o tym?

 

Mam spore problemy przy pracy z primitives w ZBrush. Dlaczego w ZBrush taki chociażby primitive cube nie jest zwykłą kostką tylko ma jakiś podział "szalony" zbliżony do cylindra :) a np. primitive cylinder jest taki że jak go podzielę to robi się bardzo brzydki na jego końcach (trójkąty)

 

Zastanawiałem się czy da się jakieś lepsze prymitywy wczytać do palety tak aby zawsze one tam były.

 

A może to jest pytanie do Monia który ma ambicje do napisania fajnych skryptów do Zbrush :D

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności