Jump to content

Hard surfaces, primitives


gryzon
 Share

Recommended Posts

Ostatnio przyciskałem trochę twardych powierzchni na ZBrush.

 

Chciałem się was zapytać czy nie polecilibyście mi jakiegoś dobrego źródła które traktuje o tym?

 

Mam spore problemy przy pracy z primitives w ZBrush. Dlaczego w ZBrush taki chociażby primitive cube nie jest zwykłą kostką tylko ma jakiś podział "szalony" zbliżony do cylindra :) a np. primitive cylinder jest taki że jak go podzielę to robi się bardzo brzydki na jego końcach (trójkąty)

 

Zastanawiałem się czy da się jakieś lepsze prymitywy wczytać do palety tak aby zawsze one tam były.

 

A może to jest pytanie do Monia który ma ambicje do napisania fajnych skryptów do Zbrush :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy