aero Napisano 5 Wrzesień 2013 Napisano 5 Wrzesień 2013 Z racji wkraczającej nowej technologi physically plausible shading, postanowiłem wrzucić swoje shadery napisane "po staremu". Na pierwszy ogień idzie bf_Production, który jest w fazie WIP. To co jest i działa w shaderze to model diffuse Oren-Nayar-Wolff, specular CookTorrance, refleksy raytrace i environment-map (również miksowane), korekcja gamma do linear workflow, AOV (diffuse, specular, reflection, point world, point camera, point normal), UVsety. Do zrobienia jest refrakcja, anizotropiczne refleksy (Ashikhmin-Shirley), energy-conservation, occlusion załączany światłem. https://www.dropbox.com/s/38ehlhw0reazi2g/bf_Production.sdl P.S. Shader skompilowany jest w 3DL 10.0.50
praetorian Napisano 6 Wrzesień 2013 Napisano 6 Wrzesień 2013 Fajnie, że ktoś się interesuje 3delight'em, ale obawiam się, że nikomu twój shader się nie przyda jeśli nie udostęnisz źródła, albo chociaż nie skompilujesz z flagą --embed-source ... Poza tym, boję się, że w Polsce jest nas aż 2 używających 3dl'a :)
aero Napisano 7 Wrzesień 2013 Autor Napisano 7 Wrzesień 2013 praetorian, tak właśnie myślałem. ;) Źródła mam zamiar udostępnić jak shader będzie skończony. Może wrzucę na GitHuba. W międzyczasie pisze jeszcze Glass i Skina, ale z tego co widzę zaraz wychodzi 3delight 11 w którym będą już takie shadery spakowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się