Skocz do zawartości

3delight: moje shadery


aero

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji wkraczającej nowej technologi physically plausible shading, postanowiłem wrzucić swoje shadery napisane "po staremu". Na pierwszy ogień idzie bf_Production, który jest w fazie WIP. To co jest i działa w shaderze to model diffuse Oren-Nayar-Wolff, specular CookTorrance, refleksy raytrace i environment-map (również miksowane), korekcja gamma do linear workflow, AOV (diffuse, specular, reflection, point world, point camera, point normal), UVsety.

 

Do zrobienia jest refrakcja, anizotropiczne refleksy (Ashikhmin-Shirley), energy-conservation, occlusion załączany światłem.

 

https://www.dropbox.com/s/38ehlhw0reazi2g/bf_Production.sdl

 

P.S. Shader skompilowany jest w 3DL 10.0.50

 

 

ewo9.png

p7zd.png

uls4.png

qhha.png

qn47.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fajnie, że ktoś się interesuje 3delight'em, ale obawiam się, że nikomu twój shader się nie przyda jeśli nie udostęnisz źródła, albo chociaż nie skompilujesz z flagą --embed-source ...

Poza tym, boję się, że w Polsce jest nas aż 2 używających 3dl'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praetorian, tak właśnie myślałem. ;) Źródła mam zamiar udostępnić jak shader będzie skończony. Może wrzucę na GitHuba. W międzyczasie pisze jeszcze Glass i Skina, ale z tego co widzę zaraz wychodzi 3delight 11 w którym będą już takie shadery spakowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności