Napisano 5 Wrzesień 201311 l Z racji wkraczającej nowej technologi physically plausible shading, postanowiłem wrzucić swoje shadery napisane "po staremu". Na pierwszy ogień idzie bf_Production, który jest w fazie WIP. To co jest i działa w shaderze to model diffuse Oren-Nayar-Wolff, specular CookTorrance, refleksy raytrace i environment-map (również miksowane), korekcja gamma do linear workflow, AOV (diffuse, specular, reflection, point world, point camera, point normal), UVsety. Do zrobienia jest refrakcja, anizotropiczne refleksy (Ashikhmin-Shirley), energy-conservation, occlusion załączany światłem. https://www.dropbox.com/s/38ehlhw0reazi2g/bf_Production.sdl P.S. Shader skompilowany jest w 3DL 10.0.50
Napisano 6 Wrzesień 201311 l Fajnie, że ktoś się interesuje 3delight'em, ale obawiam się, że nikomu twój shader się nie przyda jeśli nie udostęnisz źródła, albo chociaż nie skompilujesz z flagą --embed-source ... Poza tym, boję się, że w Polsce jest nas aż 2 używających 3dl'a :)
Napisano 7 Wrzesień 201311 l Autor praetorian, tak właśnie myślałem. ;) Źródła mam zamiar udostępnić jak shader będzie skończony. Może wrzucę na GitHuba. W międzyczasie pisze jeszcze Glass i Skina, ale z tego co widzę zaraz wychodzi 3delight 11 w którym będą już takie shadery spakowane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto