Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zrobiony w 3DSMAX, calosc cos kolo 800 faceow, czas modelowania jakies 8 godzin i odrazu mowie ze tekstura jest nie moja, z wyjatkiem tej na gorze i dole splowy oraz spustu i przdniej czesci bebenka. robione w editmeshu, tekstorowanie to standardowo: najpierw UVW a potem dopasowywanie przy pomocy unwrap UVW.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie nie podoba ze takie dluhie fejsy sa miedzy tam gdzie sie bajoe laduje a tam gdzie rekojesc, ja by przecial.

 

ostanio robilem scene fajna i potrzebuje juz tylko pistoletu....

Napisano

no tak chlopaki piszecie, ze facey za dlugie, ze to, ze tamto:) ale pamietajcie im mnie skomplikowany obiekt tym lepiej, po co mam dzielic facey na lufie lub przy rekojesci jezeli nie przelozy sie to na wyglad modelu...

Napisano

LOL Nie : "piszemy" tylko "Kulfer pisze". Masz rację co do podziału face'ów i nikt kto robi przy grach nie będzie Ci o to marudził.

Napisano
LOL Nie : "piszemy" tylko "Kulfer pisze". Masz rację co do podziału face'ów i nikt kto robi przy grach nie będzie Ci o to marudził.

LOL okej krytyka mile widziana nawet milej niz glaskanie po glowce i mowienie jaki ladny... dzieki

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności