Jump to content

Conrad

Members
  • Content Count

    384
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Conrad

  • Rank
    Member
  • Birthday December 30

City (optional)

  • Miasto
    WWA
  1. jak tak Ci bardzo zalezy napisz tu [email protected] z prosba o mail do Carl'a autora fury. Jak nie, poszukaj innej. Zobacz tu: http://www.gtagaming.com Dzial Vice City - potem modifications, vehicles, wpisz ferrari, sa testarossy i inne.
  2. Hmm trzeba pivota przesunąć, ale niestety, plik zostal zabezpieczony tzn. W zmodeler jest taka funkcja, ze jak sie konczy prace to sie tam zaznacza tka opcje, zeby nikt nie mogl...edytowac.. no chyba ze najnowsza wersja to moze, ale ona nie jest juz darmowa jak dawniej. Jest wiele innych modeli Testarossy i lepszych do Vice City . Wiec chyba nie powinno byc dalej problemu.
  3. Bardzo ładne, ale te promienie z deczka mnie rażą, ale może musi tak byc ;-)
  4. Conrad

    Częste błędy w maxie 8

    Uruchom to: http://mersenne.org/gimps/p95v2414.exe (najpier wsciagnij), zakladam ze system masz 32 bitowy, jesli 64 (bo nic tam nie pisales, przy nazwie proca, tez nic) to sciagnij to: http://mersenne.org/gimps/p64v2414.zip Weź Options>Torture Test>OK Teraz zostaw i zobacz czy będą błędy, jeśli po ok 2 h nic nie wyskoczy, możesz byc pewien na 100%, że to wina maksa a nie płyty czy zasilacza ;-) Jeśli zaś wcześniej coś wyskoczy...to coś nie tak ze sprzętem ;-) polemizowałbym nad tym dobrym zasilaczem, ale generalnie jak nic nie wyskoczy, to ok z nim.
  5. Garfa spoko, reklama w ogole mi sie nie podoba, poza tym nie jestem fanem pily;-) ale nic mnie nie zaskoczylo ;-)
  6. Mi sie podoba, cieplutkie takei i ogoleni mile dla oka. Moze jakies szczegol, ale ogolem oka.
  7. Ciekawy, najbardziej wole 6sty od gory. Ostatnio dosc komiksowe :) Gdyby tak wiecej detali ;-) Fajne.
  8. te prace z linkow to jednak inna kreska, wolę tę ;-) nadal trzecia najlepsza, a ten kolo hmm...no dlon i reka za duze, ale niezle.
  9. ja mysle, ze najwiecej pracy pochlonela trzecia praca. Bardzo mi sie podoba, zwłaszcza ze dawniej sam rysowalem tylko olowkiema te prace sa naprawde swietne (sumujac)
  10. Hehe, nie nie Dragunow, taka po prostu jakas z pamieci, ale Psg też w IGI nie bylo gorsze, bardzo tę grę lubię, szkoda że IGI 3 raczej nie będzie, bo ludzie wolą większą akcj chyba..:-) Co do broni: Powstała kiedyś jako odzielny projekt taki "na tacy" jak tam wyżej. Po prostu ją wykorzystałem. Mam też noże itp, ale ich tu nie merge'owałem. No to prosze mi napisać, co mam sie nauczyc z tego co mkk3a napisałeś z texturingu itp ;-) Bo przyznam, że tak, za dobry to nie jestem w texturowaniu i renderowaniu, ale o modelingu to uważam, że dość umiem.
  11. nie czytacie mnie :( "2) za mała rozdzielczość bump-mapy" ta textura ma 128x128 ;) ja w 1 poscie pisalem, ze to byly dwa wieczory i low quality, a heh. Ale to wkoncu forum, max, tu musi byc max;-) mkk3a especially for you, chociaz ja wole jackhammera;-) szybszy jest od spasa.
  12. a skąd wiesz, może własnie tam było piwko ;-) Dziekuję za porade. Licze jednak na dalszą Twoją pomoc ;-) i nie tylko. http://img140.imageshack.us/my.php?image=finished800x60021fq.jpg Zmniejszylem znacznie bump, wymienilem tamtą texturę, w ogole niezauwazylem to nie ta nawet byla. Na broni bumpu nie ma. Nie chcę żeby było za płąsko, ale skoro to szybka praca, to ten mrok nawet troche przykryje niedokładnosci, ale nie oto przecież chodzi. W moim zamierzeniu mialo być to troche ciemne, ale skoro jest źle, to to poprawie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy