Jump to content

Scena 3D: Ammo Boxes


 Share

Recommended Posts

Mały szybki projekcik, 2 wieczorki po trochu, glownie czas pochlonelo ustawianie światla i textur (patrz niżej). Jednak chyba nie tak szybki, żeby to w speedzie było..tak myślę..to co widać, ciemny kąt, skrzynki, broń jakaś. Nie zadużo i chyba nie za mało ? Z zamierzenia nie miało być to High Quality and very realistic render. Wszytko wlasne, texturki (cyfrak), modele itp. Ostatnio koleżanka mowiła coś o CS'sie wiec nagle takie cos mi sie w glowie wymyślilo, a co do gry, nie gram wiec nie muszą być podobieństwa ;-)

 

do rzeczy...mam prosbe, piszcie czy za ciemne czy za jasne i gdzie, bo mam problemy z monitorem i jakos sam niewiem jak mam ustawic go i render też, chyba za ciemne może być myśle, ale w sumie chciałem żeby takie było. Raczej koniec projektu, ale coś moge dodać. Niestety, textury skrzynek sa kiepskiej jakości, broni też.

 

http://img287.imageshack.us/my.php?image=magazyn6409lq.jpg

http://img290.imageshack.us/my.php?image=21ad.jpg

 

1024x768 - http://img264.imageshack.us/my.php?image=magazyn1024x76824222kw7gt.jpg

Ciut inny jednak (bo tamtego nie renderowalem w tej rozdzialce i mi sie nie chce narazie heh).

Link to comment
Share on other sites

poczekam jeszcze na inne posty, czy ciemnie, bo wiesz SSn4k3, możliwe ze obaj mamy cos z monitorami ;P przedmowcy nic o tym nie pisali heh.

 

Master, zaden sreen, z ktorej gry mialbys takie ujecie :) no chyba ze predenderowany screen jak czasem bywaja, ale to nie to :-)

Link to comment
Share on other sites

rozjaśniłem po swojemu:

 

6667fj.jpg

 

kilka rzeczy:

1. definitywnie za duży bump zarówno na skrzyniach jak i na ścianie i broni

2. na przedniej ściance metalowej skrzynki z amunicją napis jest zabardzo ściśnięty, poza tym przypomina napis "Carlsberg" :]

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a skąd wiesz, może własnie tam było piwko ;-)

 

Dziekuję za porade. Licze jednak na dalszą Twoją pomoc ;-) i nie tylko.

http://img140.imageshack.us/my.php?image=finished800x60021fq.jpg

 

Zmniejszylem znacznie bump, wymienilem tamtą texturę, w ogole niezauwazylem to nie ta nawet byla. Na broni bumpu nie ma. Nie chcę żeby było za płąsko, ale skoro to szybka praca, to ten mrok nawet troche przykryje niedokładnosci, ale nie oto przecież chodzi.

 

W moim zamierzeniu mialo być to troche ciemne, ale skoro jest źle, to to poprawie.

Link to comment
Share on other sites

nie czytacie mnie :(

 

"2) za mała rozdzielczość bump-mapy"

ta textura ma 128x128 ;) ja w 1 poscie pisalem, ze to byly dwa wieczory i low quality, a heh. Ale to wkoncu forum, max, tu musi byc max;-)

 

mkk3a especially for you, chociaz ja wole jackhammera;-) szybszy jest od spasa.

Link to comment
Share on other sites

hm, o ile z oswietlania, texturowania i renderowania jeszcze mozesz sie nieco nauczyc, o tyle modeling jest IMO bardzo fajny (przynajmniej tej strzelby).

co do Spasa i Jackhammera - pamietam ze w Project IGI bardzo fajnie sie strzelało z tej drugiej strzelby :D

 

PS. a ta snajperka to może Dragunow?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, nie nie Dragunow, taka po prostu jakas z pamieci, ale Psg też w IGI nie bylo gorsze, bardzo tę grę lubię, szkoda że IGI 3 raczej nie będzie, bo ludzie wolą większą akcj chyba..:-)

 

Co do broni: Powstała kiedyś jako odzielny projekt taki "na tacy" jak tam wyżej. Po prostu ją wykorzystałem. Mam też noże itp, ale ich tu nie merge'owałem.

 

No to prosze mi napisać, co mam sie nauczyc z tego co mkk3a napisałeś z texturingu itp ;-) Bo przyznam, że tak, za dobry to nie jestem w texturowaniu i renderowaniu, ale o modelingu to uważam, że dość umiem.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy