Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Co robię źle? W Material Editor chce nałożyć tekstury, a raczej gotowe efekty na bryły i nie wiem co przestawiłem ale w ogóle nie widzi ich reakcji na modelach przykłądowych kulek (np z oznaczeniem i zaznaczeniem tła background nie staje się wcale przeźroczyste) a jak już widzi to tylko sam kolor, bez charakterystycznych właściwości materiału).. A np szkło lub woda są po renderowaniu totalnie czarne (jakby w ogóle nie było obiektu).. Jak ktoś ma jakiś pomysł to będę niesamowicie wdzięczny bo już chyba wszystkie opcje wypróbowałem i nic :(

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do materiałów które nagle wychodzą czarne po wyrenderowaniu to albo zastosowałeś materiały które nie są kompatybilne z silnikiem renderującym, lub siatka obiektu przekręciła ci się na lewa stronę. Co do pierwszej części to możesz nie mieć odpowiednio skonfigurowanego views i wtedy nie widać materiałów i tekstur albo jeśli chodzi o wyświetlanie na bieżąco zmian jak przypisywałeś jakiś materiał obiektowi to dałeś opcje copy zamiast instance, materiał w edytorze który jest aktywny na obiekcie jest zaznaczony że ma białe trójkąty we wszystkich narożnikach okienka w którym jest wyświetlany

Napisano
  • Autor

OKej.. Już chyba wiem.. wybierane materiały są u mnie po wybraniu 'Show incompatible' (są to wszystkie materiały z mental ray)... pytanie tylko dlaczego są incompatible? Co robie nie tak?

Napisano

Po pierwsze napisz w czym renderujesz bo materiały mental są nie kombatybilne z innymi rendererami pokaz jak masz ustawiona sekcje render setup->Common->Assigne renderer

Napisano

Mam ten sam problem(gdy na obiekt rzucę teksturę nie widzi jej tylko widzi jakiś odcień koloru) Używam V-RAY 2.40.03

Napisano

Jacuu a masz ustawione wyświetlanie materiałów w views->show materials in viewport as-> shaded/realistic materials with maps

Napisano

Tak, na niektorych obiektach mi wyswietla a na niektorych nie

Napisano

dosyć częsty objaw przy małej ilości ramu a dużych teksturach, lub gdy obiekt nie ma nadanego mapowania

Napisano

Ramu mam 16gb na intelu i5 myślę ze to bardziej jakiś mój błąd techniczny ponieważ od niedawna zacząłem się bawić w 3d a tekstury są akurat małe.

Napisano

to w takim razie może nie masz nadanego mapowanie obiektu modyfikator uvw map, oczywiście może być też tak ze masz jakiś rodzaj materiału który nie jest wyświetlany w widokach, w material /map browser zerknij czy pod materiałami wyświetla się po prawej stronie pod kółka tak czerwona flaga, jeśli któryś jej nie posiada to możesz w edytorze zaznaczyć aby był wyświetlany

Edytowane przez skalpel3d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.