Qubs Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 Witam Chcę zrobić coś pokroju tego: http://www.3dartistonline.com/users/5064/thm1024/1337624059_HOMBRE%20PALO%2025ABR2012_MINI.jpg Mam 3ds max'a 2010 i ivy generator ale nie jestem w stanie rozgryźć tego pluginu do końca. Generalnie chodzi mi o to żeby gałązki oplotły siatkę i nie odchodziły na boki tak żebym mógł każdy element mojego modelu opleść osobną siatką tych gałązek. Kombinuję z ustawieniami ale gałązki zawsze rozchodzą się na boki i niszczą koncepcje, gdyż gubią przez to kształt modelu. Model wygląda tak: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/266/e/8/model_by_qubsik-d6niqx4.jpg A mnie jak narazie udało się uzyskac tylko coś takiego: http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/265/9/9/rpv_by_qubsik-d6nd10b.jpg Wybaczcie słabą jakość, ale i tak gołym okiem widać że kształt modelu nie jest dokładnie odwzorowany. Może wie ktoś co z tym zrobić lub (lepiej) mógłby opisać skrótowo poszczególne modyfikatory (tylko te odnoszące się do rośnięcia). Z angielskich stron niewiele wyciągnąłem więc proszę ograniczcie wklejanie linków do angielskich opisów które już na pewno widziałem.
Tamyl91 Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 A nie lepiej użyć particli do tego? Cząsteczki wędrują po obiekcie, tworzą jakieś tam ścieżki, z których później masz splajny.
Qubs Napisano 23 Wrzesień 2013 Autor Napisano 23 Wrzesień 2013 (edytowane) Żebym jeszcze wiedział jak ostatni raz siedziałem w maxie jakiś czas temu i wtedy ogarnąłem tylko trochę modelowania podstawy oświetlenia i renderingu. Z particlami bawiłem się może ze 3 razy wtedy. Teraz nawet połowy z tego nie pamiętam. Wiem że mógłbym popatrzeć po tutorialach i powoli sie tego nauczyć ale sęk w tym że czas mnie goni :/ Edytowane 24 Wrzesień 2013 przez Qubs
biszkopte Napisano 27 Wrzesień 2013 Napisano 27 Wrzesień 2013 czy na stronie autora ivy nie ma przypadkiem tutka..kiedyś zassałem i nawet dzisiaj sobie odkurzyłem :)
Rekomendowane odpowiedzi