Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki problem mam ustawione światła dookoła pewnego obiektu ustawione są wzdłuż osi x,z a strumień światła skierowany jest tradycyjnie w górę czyli do osi y, jest ich około 150 - 200 sztuk i chciałbym zrobić animację fali tych świateł, tzn. są one koloru białego, ale chciałbym aby przechodziła fala wzdłuż osi x, z czyli do okoła i aby każde światło po kolei zmieniało barwę, mogę zrobić to tradycyjnie czyli przypisać do każdego światła klatkę zmiany barwy, ale zajmie mi to wieczność czy da się to zrobić tak żeby nie trzeba było w każdym świetle ustawiać klatki??? wstawiam mały przykład jak to wygląda, jedno światło jest innej barwy i po kolei następne mają się zmieniać. Dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam Jaro110

 

[/font][/color][url]https://www.dropbox.com/s/pkpmonwxosuwyit/test.c4d[/url][color=#000000][font=tahoma]

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najszybsze co mi przychodzi do głowy grupujesz to jakoś :

-if(primnum == f,zmień na niebieski,zostaw taki jaki jest) | pseudokod na podstawie innego programu

-możesz też odjąć od koloru białego 1,1,1 - 1,1,0 co daje Ci w palecie RGB niebieski.

-ew. jeśli nazwe masz np. light_num to w skrypcie robisz coś takie, że ucinasz _num, w jego miejsce dajesz zmienna od klatki nazwijmy to _frame i w zależności od numeru zmieniasz w kolejnej linii numer światła jeśli chcesz żeby to następowało co 2 klatki to robisz np. _frame/dzielnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności