Jaro110 Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 Witam, mam taki problem mam ustawione światła dookoła pewnego obiektu ustawione są wzdłuż osi x,z a strumień światła skierowany jest tradycyjnie w górę czyli do osi y, jest ich około 150 - 200 sztuk i chciałbym zrobić animację fali tych świateł, tzn. są one koloru białego, ale chciałbym aby przechodziła fala wzdłuż osi x, z czyli do okoła i aby każde światło po kolei zmieniało barwę, mogę zrobić to tradycyjnie czyli przypisać do każdego światła klatkę zmiany barwy, ale zajmie mi to wieczność czy da się to zrobić tak żeby nie trzeba było w każdym świetle ustawiać klatki??? wstawiam mały przykład jak to wygląda, jedno światło jest innej barwy i po kolei następne mają się zmieniać. Dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam Jaro110 [/font][/color][url]https://www.dropbox.com/s/pkpmonwxosuwyit/test.c4d[/url][color=#000000][font=tahoma]
legomir Napisano 24 Wrzesień 2013 Napisano 24 Wrzesień 2013 Najszybsze co mi przychodzi do głowy grupujesz to jakoś : -if(primnum == f,zmień na niebieski,zostaw taki jaki jest) | pseudokod na podstawie innego programu -możesz też odjąć od koloru białego 1,1,1 - 1,1,0 co daje Ci w palecie RGB niebieski. -ew. jeśli nazwe masz np. light_num to w skrypcie robisz coś takie, że ucinasz _num, w jego miejsce dajesz zmienna od klatki nazwijmy to _frame i w zależności od numeru zmieniasz w kolejnej linii numer światła jeśli chcesz żeby to następowało co 2 klatki to robisz np. _frame/dzielnik
zimny Napisano 24 Wrzesień 2013 Napisano 24 Wrzesień 2013 A masz Mographa?Bo jeśli uzyjesz klonera i efektora,to rzecz sie zrobi banalnie prosta i bez skryptow zadnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się