Skocz do zawartości

jak zrobic uvmape na highpoly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jeżeli już było to przepraszam, szukałem wszedzie gdzie sie da ale nie znalazlem,

mój problem polega na tym ze mam pokolorwanego grubego dynamesha i nie dziala na nim uvmaster bo ma za dużą liczbe poly

jak to zrobić by zmniejszyć ilosc poligonów aby stworzyć uv mape ?

jak używam decimation master to mi nie pozwala albo kasuje polypainta to samo z Zremesherem.

możecie dac jakiś odnośnik albo wytłumaczyć jak to zrobić ?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wariant lamerski: Tool: UV Map: Create: AUVTiles

 

Wariant żołnierski: Skopiuj toola, zremesher, cięcie na polygrupy i uv master. Potem na tym nowym meshu robisz projekcje detali z tego starego mesha (Tool: SubTool: Project: ProjectAll). Sam zapyta się o polypaint, klikasz żeby transferował. Projekcje rób co jeden subdiv, dociągając i wygładzając pomiędzy projekcjami siatkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności