slabiak Napisano 30 Wrzesień 2013 Napisano 30 Wrzesień 2013 Witam, jeżeli już było to przepraszam, szukałem wszedzie gdzie sie da ale nie znalazlem, mój problem polega na tym ze mam pokolorwanego grubego dynamesha i nie dziala na nim uvmaster bo ma za dużą liczbe poly jak to zrobić by zmniejszyć ilosc poligonów aby stworzyć uv mape ? jak używam decimation master to mi nie pozwala albo kasuje polypainta to samo z Zremesherem. możecie dac jakiś odnośnik albo wytłumaczyć jak to zrobić ?
Monio Napisano 30 Wrzesień 2013 Napisano 30 Wrzesień 2013 Wariant lamerski: Tool: UV Map: Create: AUVTiles Wariant żołnierski: Skopiuj toola, zremesher, cięcie na polygrupy i uv master. Potem na tym nowym meshu robisz projekcje detali z tego starego mesha (Tool: SubTool: Project: ProjectAll). Sam zapyta się o polypaint, klikasz żeby transferował. Projekcje rób co jeden subdiv, dociągając i wygładzając pomiędzy projekcjami siatkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się