Napisano 30 Wrzesień 201311 l Witam, jeżeli już było to przepraszam, szukałem wszedzie gdzie sie da ale nie znalazlem, mój problem polega na tym ze mam pokolorwanego grubego dynamesha i nie dziala na nim uvmaster bo ma za dużą liczbe poly jak to zrobić by zmniejszyć ilosc poligonów aby stworzyć uv mape ? jak używam decimation master to mi nie pozwala albo kasuje polypainta to samo z Zremesherem. możecie dac jakiś odnośnik albo wytłumaczyć jak to zrobić ?
Napisano 30 Wrzesień 201311 l Wariant lamerski: Tool: UV Map: Create: AUVTiles Wariant żołnierski: Skopiuj toola, zremesher, cięcie na polygrupy i uv master. Potem na tym nowym meshu robisz projekcje detali z tego starego mesha (Tool: SubTool: Project: ProjectAll). Sam zapyta się o polypaint, klikasz żeby transferował. Projekcje rób co jeden subdiv, dociągając i wygładzając pomiędzy projekcjami siatkę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto