Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jeżeli już było to przepraszam, szukałem wszedzie gdzie sie da ale nie znalazlem,

mój problem polega na tym ze mam pokolorwanego grubego dynamesha i nie dziala na nim uvmaster bo ma za dużą liczbe poly

jak to zrobić by zmniejszyć ilosc poligonów aby stworzyć uv mape ?

jak używam decimation master to mi nie pozwala albo kasuje polypainta to samo z Zremesherem.

możecie dac jakiś odnośnik albo wytłumaczyć jak to zrobić ?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wariant lamerski: Tool: UV Map: Create: AUVTiles

 

Wariant żołnierski: Skopiuj toola, zremesher, cięcie na polygrupy i uv master. Potem na tym nowym meshu robisz projekcje detali z tego starego mesha (Tool: SubTool: Project: ProjectAll). Sam zapyta się o polypaint, klikasz żeby transferował. Projekcje rób co jeden subdiv, dociągając i wygładzając pomiędzy projekcjami siatkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności