Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemka,

 

Mam obiekt, UV rozlozone i chcialem go sobie pokolorowac w texture pain mode. Przy uzyciu Blender render-a.

Jak normalnie obiekt jest ogladany (w object mode np) to wszystko jest ok.

 

2wppicm.jpg

A jak wlacze texture paint mode to mi znikaja niektore facy....

10wtifa.jpg

 

Prosze o pomoc, jak to zalatwic? szukalem na necie ale ciezko bylo mi znalesc. Double sided mam wlaczone.

 

Z gory dziekuje

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A normalki na tych faceach na pewną są w dobrą stronę? Zaznacz wszystko i wduś ctrl+N. Możliwe że texture paint jakoś sam nadpisuje ustawienia wyświetlania na one sided i taki widok bo normale masz poprzekręcane.

Jak nie to to może clipping kamery? Properties > view i tam ustawiasz start i end.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności