rozpruwacz Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Siemka, Mam obiekt, UV rozlozone i chcialem go sobie pokolorowac w texture pain mode. Przy uzyciu Blender render-a. Jak normalnie obiekt jest ogladany (w object mode np) to wszystko jest ok. A jak wlacze texture paint mode to mi znikaja niektore facy.... Prosze o pomoc, jak to zalatwic? szukalem na necie ale ciezko bylo mi znalesc. Double sided mam wlaczone. Z gory dziekuje
Monio Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 A normalki na tych faceach na pewną są w dobrą stronę? Zaznacz wszystko i wduś ctrl+N. Możliwe że texture paint jakoś sam nadpisuje ustawienia wyświetlania na one sided i taki widok bo normale masz poprzekręcane. Jak nie to to może clipping kamery? Properties > view i tam ustawiasz start i end.
rozpruwacz Napisano 3 Październik 2013 Autor Napisano 3 Październik 2013 Tak, ctrl+N pomoglo - bardzo wielkie dzieki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się