Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym użyć ZBrusha to wyrzeźbienia hi poly postaci i późniejszej jej animacji, jednak nie miałem styczności z tym programem do tego czasu i zanim wezmę się za mój główny cel, trochę zapewne minie.

Mimo tego nurtuje mnie pytanie czy jest możliwość wyrzeźbienia szczegółowego modelu i stworzenie animacji? Nie będzie problemu z topologią?

 

Do tego czasu używałem maxa, w którym rzecz jasna nie było takiego problemu. Obrazek referencyjny i polygon po polygonie.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W Zbrushu nie da się animować. Potrzebujesz do tego innego programu jak np. Maya(którą bym do tego polecał),3ds Max, Softimage, Blender, Modo(powyżej 401 chyba), Houdini albo innego. Aby animować musisz zrobić retopologie, a potem zriggować model.

Napisano

Spokojnie możesz zrobić model w ZBrushu, potem, jak napisał @legomir, retopologia(ZBrusz ma swietne narzędzia do tego)i rigowanie z animacja. Ostatnie 2 zrobisz już np. w maxie skoro znasz ten soft.

Napisano

No, no... to już jest najwyższy poziom. Kawał świetnej roboty, a na dodatek każdy progress ładnie przedstawiony.

 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wygląda na to, że zostało już tylko wziąć się do roboty i ćwiczyć.

 

Temat można uznać za zakończony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności