Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Jakiś czas temu pytałem o dodawanie etykiety do butelki. Nauczyłem się (w końcu), jak to zrobić z tym uvw unwrap i udało mi się taką etykietę stworzyć. Wyrenderowałem flattern mapping, w photoshopie w odpowiednim miejscu dodałem etykietę, ukryłem warstwę linii z rendera mapy i zapisałem do png. Potem zrobiłem cutout tego obrazka i etykecie dałem biały kolor a tłu siwy. I utworzyłem materiał standardowy, diffuse dałem obrazek z etykietą a do opacity dałem cutout i dodałem do butelki. I zadziałało. Tylko, że butelka ma nienaturalny kolor szkła. I chciałbym żeby cała butelka była jako arch&disign --> glass solid geometry a tylko etykieta pozostała bez zmian. Da się coś takiego zrobić?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale jest opcja smoothing groups. Możesz zaznaczyć elementy, które chcesz, żeby byly przeźroczyste i wpisać np. grupe 1. Potem zaznaczyć resztę i nadać jej grupe 2. Nałożyć na to materiał multi sub object i do poszczególnych grup utworzyć oddzielne materiały, a więc dla grupy 1 zrobić materiał przeźroczysty z id 1, a dla 2 jakiś inny.

Napisano
  • Autor

Udało mi się! Zrobiłem inaczej niż mowił GreenScreen. A soshka.cq twój pomysł by zadziałał ale wynik tego byłby mega słaby. Ale już mówię jak zrobiłem.

 

Obrysowałem butelkę splajnem, dałem lethe i potem dałem edit poly. Zaznaczyłem wszystkie poligony i dałem id 1. Potem zaznaczyłem te poligony na których chciałem tą etykietę i dałem im id 2. Potem zrobiłem materiał mulit-sub-object. ID1 dałem arch i design solid glass geometry a ID2 dałem standardowy i w diffuse dałem bitmapę wyciętej etykiety.

Dodałem materiał do butelki. I mając zaznaczone te poligony gdzie miała być etykieta dałem uvw map i tylko wystarczyło dać fit i już gotowe. Butelka szklana a etykieta normalna. Na koniec tylko wypełnić ją trzeba było a to już zabawa.

 

oto efekt: http://oi40.tinypic.com/35mi1w1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.