piotrkujko Napisano 7 Listopad 2013 Napisano 7 Listopad 2013 (edytowane) EDIT: Okej, udało mi się poprawnie zainstalować RayFire. Ale oczywiście to nie koniec przygód. Przy włączeniu pluginu wyskakuje komunikat: Po czym.. : Po kliknięciu po kolei OK i OK mogę się swobodnie poruszać po pluginie i przestawiać ustawienia, ale kiedy kilkam w Fragment Impact objects wywala mi: i wiadomo, nic się nie dzieje. Mam nadzieję, że w tym przypadku coś doradzicie.. EDIT2: Udało mi się wyeliminować dwa pierwsze błędy, trzeci zostaje, mimo to mogę już użyć opcji Fragment Impact Object, tylko, że nie da się włączyć Demolish geometry. Wydaje mi się, że jest to już ostatni etap moich problemów z RayFire... Wcześniejszy post: "Przed chwilą ściągnąłem demo Rayfire'a z oficjalnej strony. Plugin zainstalowałem normalnie przez instalator, natomiast włączając 3ds Max, pluginu w ogóle nie ma.. Przeszukałem youtube'a, czy instalowali demo, czy jakąś crackowaną wersję, Rayfire zawsze pojawia się na liście Geometry, w moim przypadku nie ma w ogóle takiej opcji. Możecie podpowiedzieć? Jestem świeżak w 3d, stąd może pomijam jakiś oczywisty krok. Z góry dzęki." Edytowane 7 Listopad 2013 przez piotrkujko
piotrkujko Napisano 17 Listopad 2013 Autor Napisano 17 Listopad 2013 Fix dla tych którzy mieliby podobny problem: Wystarczyło zainstalować NVIDIA PhysX (system software. pobrałem ze strony Nvidii - po rejestracji). Po uruchomieniu ponownie, wtyczka PhysXa i Rayfire'a działają bez zarzutów, żadnych błędów, można spokojnie rozwalać obiekty :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się