Jump to content

RayFire problem


piotrkujko

Recommended Posts

EDIT:

Okej, udało mi się poprawnie zainstalować RayFire. Ale oczywiście to nie koniec przygód.

Przy włączeniu pluginu wyskakuje komunikat:

 

25ja341.jpg

 

Po czym.. :

mkhuec.jpg

 

Po kliknięciu po kolei OK i OK mogę się swobodnie poruszać po pluginie i przestawiać ustawienia, ale kiedy kilkam w Fragment Impact objects wywala mi:

 

2vmuhj8.jpg

 

i wiadomo, nic się nie dzieje.

Mam nadzieję, że w tym przypadku coś doradzicie..

 

 

 

EDIT2:

Udało mi się wyeliminować dwa pierwsze błędy, trzeci zostaje, mimo to mogę już użyć opcji Fragment Impact Object, tylko, że nie da się włączyć Demolish geometry. Wydaje mi się, że jest to już ostatni etap moich problemów z RayFire...

 

 

Wcześniejszy post:

"Przed chwilą ściągnąłem demo Rayfire'a z oficjalnej strony.

Plugin zainstalowałem normalnie przez instalator, natomiast włączając 3ds Max, pluginu w ogóle nie ma..

Przeszukałem youtube'a, czy instalowali demo, czy jakąś crackowaną wersję, Rayfire zawsze pojawia się na liście Geometry, w moim przypadku nie ma w ogóle takiej opcji.

Możecie podpowiedzieć? Jestem świeżak w 3d, stąd może pomijam jakiś oczywisty krok. Z góry dzęki."

Edited by piotrkujko
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fix dla tych którzy mieliby podobny problem:

Wystarczyło zainstalować NVIDIA PhysX (system software. pobrałem ze strony Nvidii - po rejestracji). Po uruchomieniu ponownie, wtyczka PhysXa i Rayfire'a działają bez zarzutów, żadnych błędów, można spokojnie rozwalać obiekty :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy