Jump to content

piotrkujko

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

piotrkujko last won the day on September 13

piotrkujko had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

About piotrkujko

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/05/1992

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki byku! 😄 I tak wiesz, że go nie zobaczysz w kolorze 😄
  2. TADAAA! Gotowe!! Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax. Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 Do zobaczyska w kolejnym wątku!
  3. piotrkujko

    Gunslinger

    No i jest! Gunslinger, postać zrobiona w Zbrushu, Marvelous Designerze, Blenderze, Mayi, renderowana w V-Rayu w Maxie (i dla mnie to chyba oficjalne pożegnanie z Maxem :D). Cały WIP był na bieżąco dokumentowany na forum, wrzucam link: https://max3d.pl/forums/topic/101125-postać-3d-gunsliger/?tab=comments#comment-1254522 Pod tym linkiem znajdziecie więcej renderów, stąd bardzo Was zaprszam tam ! Więcej materiału o moich aktualnych projektach, WIPach i tym podobnym na moim insta3D, tam jest jeszcze fajniej, zaprszam! www.instagram.com/piotrkujko_3d lub @piotrkujko_3d
  4. Wyczuwam zbliżający się koniec! 😄
  5. To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄
  6. Dzięki wielkie Panowie! 🙂 Pamiętam Strzyg, jak pisałem do Ciebie kilka lat temu, kiedy zaczynałem cała przygodę z 3D i nanosiłeś jakieś poprawki do moich wypocin. Było warto 😄
  7. Łapki zrobione 🙂 Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze
  8. Broń już w Zbrushu 🙂
  9. Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂
  10. Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉
  11. Heeeejoooo Zacząłem pracę nad rewolwerem. Oczywiście jest stylizowany, pójdzie pewnie w trochę steampunkowym kierunku, w końcu to Dark Country, który poniekąd przenosi steampunk na prerię 🙂 Szkoda, że jest to bardzo niszowa stylistyka. Jutro pewnie skończę i biorę się za detal
  12. Hej! Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂 Postać będzie renderowana od pasa/kolan w górę, więc nie biorę się za buty - za to chcę porobić sporo przyjemnych assetów typu paski, kabury, pasy z amunicją, bandany itp. Myślę, że będzie nieźle 🙂 Ręce będą krzyżowały się z trzymanymi dwoma coltami. Na koniec dopracuję pozę i złamię symetrię
  13. Tak, ja lubię nieco stylizować te swoje postacie 🙂 Tęczówki już poprawione, też mi to w końcu wpadło w oko 😄 Dzięki!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy