Jump to content

piotrkujko

Members
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

piotrkujko last won the day on January 15

piotrkujko had the most liked content!

Community Reputation

112 Excellent

About piotrkujko

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/05/1992

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hejo! Wrzucam najnowszą pracę 🙂 Uwielbiam nowego Spider-Mana i uwielbiam street/hypewear, musiałem to złączyć 🙂 Pracka zrobiona w Zbrushu, 3dsMaxie, Marvelous Designerze, Substance Painterze, V-Rayu, final w Photoshopie. Na Artstation więcej renderów: https://www.artstation.com/artwork/RYGonX Wpadajcie na mojego instagrama, gdzie często publikuję różne patenty których używam w 3D, tips tricks i kilka cudawianek z Platiga na instastories:) https://www.instagram.com/piotrkujko_3d/
  2. piotrkujko

    Bob Marley

    Ogromne dzięki za ciepłe przyjęcie pracy, cieszę się, że narobiła sporo szumu 😄 Paweł, dready zajęły mi coś koło tygodnia-półtora, miałem na wstępie pomysł na nie, ale robiłem co chwilę jakieś poprawki, żeby być pewnym, że wyglądają realistycznie
  3. Hej! Nie wrzucałem tutaj WIPów Marleya, jak poprzednich prac, bo trochę trzymałem projekt w tajemnicy. Teraz, jak już ujrzał światło dzienne, z chęcią podzielę się z Wami różnymi patentami, odpowiem na pytania, także walcie śmiało, wszak uwielbiam uczyć i dzielić się wiedzą :) Niżej wszystkie rendery: Close upy na oczy i włosy: I clay render z displacem
  4. piotrkujko

    Bob Marley

    Od dzieciaka słucham muzyki jamajskiej. Nie wyobrażałem sobie, żeby któregoś dnia, wiedząc, że jestem faktycznie na siłach to zrobić, usiąść do fotorealistycznego modelu Boba Marleya w 3D. Sculpt zrobiony w Zbrushu, tekstury Mari/Texturing XYZ, cała reszta Maya + XGen + Arnold, final touch Photoshop + Lightroom. Wpadajcie na mojego instagrama 3D, gdzie wrzucam więcej takich smaczków, jak to co robię wygląda od zaplecza, same fajne rzeczy. www.instagram.com/piotrkujko_3d/ albo @piotrkujko_3d I zapraszam na moje artstation: https://www.artstation.com/artwork/lVv1O5 Udostępniajcie też post gdzie się da, w dzisiejszych czasach walka o zasięgi, jest trudniejsza od samego 3D 😄 Dzięki!
  5. Dzięki byku! 😄 I tak wiesz, że go nie zobaczysz w kolorze 😄
  6. TADAAA! Gotowe!! Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax. Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 Do zobaczyska w kolejnym wątku!
  7. piotrkujko

    Gunslinger

    No i jest! Gunslinger, postać zrobiona w Zbrushu, Marvelous Designerze, Blenderze, Mayi, renderowana w V-Rayu w Maxie (i dla mnie to chyba oficjalne pożegnanie z Maxem :D). Cały WIP był na bieżąco dokumentowany na forum, wrzucam link: https://max3d.pl/forums/topic/101125-postać-3d-gunsliger/?tab=comments#comment-1254522 Pod tym linkiem znajdziecie więcej renderów, stąd bardzo Was zaprszam tam ! Więcej materiału o moich aktualnych projektach, WIPach i tym podobnym na moim insta3D, tam jest jeszcze fajniej, zaprszam! www.instagram.com/piotrkujko_3d lub @piotrkujko_3d
  8. Wyczuwam zbliżający się koniec! 😄
  9. To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄
  10. Dzięki wielkie Panowie! 🙂 Pamiętam Strzyg, jak pisałem do Ciebie kilka lat temu, kiedy zaczynałem cała przygodę z 3D i nanosiłeś jakieś poprawki do moich wypocin. Było warto 😄
  11. Łapki zrobione 🙂 Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze
  12. Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂
  13. Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy