Jump to content

piotrkujko

Members
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

piotrkujko last won the day on August 14

piotrkujko had the most liked content!

Community Reputation

63 Excellent

About piotrkujko

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/05/1992

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. piotrkujko

    Hapun - Bestiariusz Słowiański

    Hej Wrzucam kolejną postać z Bestiariusza Słowiańskiego - Hapuna! Softy: Zbrush, 3dsMax, KeyShot Na moim insta z pracami 3D będzie dziś nowy content, stąd od razu zapraszam do śledzenia: instagram.com/piotrkujko_3d Ta pracka ma sporo WIPów, więc od razu podlinkuje swój katalog z resztą wipów tego projektu: https://max3d.pl/forums/topic/101080-teczka-3d-bestiariusz-słowiański/ Dzięki!
  2. Hej! Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna Walcie śmiało z pytaniami/komentarzami Dzięki!
  3. Myślę, że na bank. Szykuje nam się nowe podium: Houdini, Bledner, Maya
  4. Sztos robota. Mam nadzieję że materiały będą w przyszłości dostępne, z chęcią kupię do biblioteki (ew. omówienie z designera). Tagi/graffiti dorwałeś ze zdjęć, sam je jakoś robiłeś? Są one na maskach, w materiale, czy plane z opacity? Koniecznie zrób prezentację matów na sphere'ach z jakiegoś marmoseta, to z reguły wygląda epicko 😍
  5. A to ja natomiast mam odwrotnie do Klicka. Oczy mi nie leżą, ale sam shader + tekstury wyglądają naprawdę spoko. Opiszesz workflow ?
  6. Dzięki olaf za feedback! Miał być niski, ale czy ma metr - kurde, być może, nie zastanawiałem się nad tym 🤐 Dorzucam kolejne WIPy. Nieco poprawiona anatomia, ale mięśnie są jeszcze za bardzo podkreślone, potem będą nieco zamazane i dojdą attachmenty. Ostatnie WIPy Leshego niebawem i wchodzi kolejna (wg mnie najmocniejsza pozycja) z Bestiariusza 🙂
  7. Hej! Z myślą o moim ulubionym 3D community (zaraz obok grupy na fb Zbrush Poland :D), chcę Wam pokazać proces powstawania mojej nowej postaci - Milesa Moralesa z nowego, animowanego SpiderMana. Pewnie jesten ciut młodszy od większości z Was i uliczna moda, rap i podobne klimaty są mi bardzo bliskie, stwierdziłem że jest to postać typowo pode mnie. Nad modelem pracuję już długo, pewnie 2-3 miesiące, po godzinach. Pracy mam przy tym od groma, z czego połowę czasu zajęły mi buty (konkretny model: Air Jordan 1 Spider-Man). Cały projekt robię we wszystkich softach jakie znam, póki co bazuję na Mayi (do retopo, uv i podobnych spraw technicznych), 3dsMaxie (do modelowania i pod render), VRaya, pakietu Substance (Painter, Designer, zaraz Alchemist), Marvelous (do ubrań) i oczywiście Zbrusha (sculpting/high poly). Posiłkuję się Quixelem do wypalania lepszych map, ew. konwertowania obecnych, po skończonej postaci na pewno skorzystam z Megascans do enviro. Dla zainteresowanych outfitem, póki co mamy: buty AJ1 SpiderMan, szorty bazowane na modelu Carhartta, bluza BAPE, pasek OffWhite, kurtka Alpha Industries. W przygotowaniu leci plecak The North Face. Jest to wszystko dość istotne, bo kondycja street/hypewearu na świecie jest teraz bardzo wysoka i trochę nie ma miejsca na randomowe ubrania w tej specifice 😄 Wrzucam ostatnie 2 test rendery, sukcesywnie będę umieszczał nowe i starsze, z opisem co i jak było zmieniane. Walcie pytania/cokolwiek śmiało w komentarzach.
  8. Właściwie jestem za tym, żeby zostawić wszystko w Blenderze jak jest, tylko marzę o nawigacji jak z reszty softów (rotacja, zoom, pan view) i transoformach (W, E, R), ale nie umiem zmienić konfigu, bo pod keybinding wyskakuje mi kilka/kilkanaście opcji pod tą samą nazwą 😕 Dobra, już się nauczyłem blenderowskiego configu. 😄
  9. Hej, podepnę się pod dyskusję z pytaniem. Jestem użytkownikiem Max/Maya, po tym co tu się odj%@ło na teaserach, stwierdziłem, że biorę się za Blendera. No i teraz tak, zainstalowałem, wesoły odpalam 2.8, klikam Industry Compatible, żeby nie bawić się w te ich anormalne poruszanie po viewporcie, wszystko jest git, tylko okazuje się, że skróty klawiszowe, które gdzieś tam przewijają się w tutkach, kompletnie nie mają się do tych co są w wersji Industry Compatible. Są one oczywiście aktywne. jak przełączę Key Binding na Blender, ale w momencie przejścia na IC, wszystko się sypie. Pomyślałem, że najlepszym rozwiązaniem byłoby, jakby znaleźć podstawowy keybinding do nawigacji z Mayi/Maxa, podpiąć go z zewnątrz i zostawić całą resztę blenderowską. Pytanie czy coś takiego jest dostępne (dam sobie rękę uciąć, że tak) i przede wszystkim, czy jest już kompatybilne z wersją 2.8? Ew. może ktoś ma inny pomysł?
  10. Heeejooo Wrzucam trzy piersze wipki Leszego, które udało mi się odkopać. Zacząłem od w miarę symetrycznej pozy, potem ją rozbiłem i na rozbitej zacząłem definiować mięśnie. Na tych WIPach anatomia jeszcze nieco kuleje, ale idzie ku lepszemu. Jak widzicie nie ma stóp - to co robię zawsze oddzielnie, to głowa, dłonie i stopy. Głowę zawsze robię w symetrii, potem symetrię głowy rozbijam, żeby zyskać na realizmie i potem dynameshuje ją z asymetrycznym ciałem, dłonie i stopy z reguły dodaję na koniec - bo bardzo nie lubię ich robić :D. Co też z reguły robię to, od razu rzeźbię wszystkie mięśnie, a dopiero potem nakładam warstwy tłuszczu i skóry. Chcę mieć zawsze pewność, że anatomicznie wszystko siedzi jak trzeba.
  11. Hej! Leshy, obrońca lasów. Więcej renderów, plus close-up.
  12. piotrkujko

    Leshy

    Kolejna postać z mojego projektu słowiańskiego to Leszy, obrońca lasów. Softy: Zbrush, 3dsMax, render VRay i kompo Photoshop. W teczce 3D kolejne rendery i WIPy, opis tak samo. Sporo wipów, nowości pojawia się na moim insta, tam publikuje najwięcej treści. Jeśli ktoś ma ochotę być z moimi pracami na bieżąco, zapraszam:) Instagram.com/piotrkujko_3d
  13. Dzięki, no wyszły całkiem przyjemnie. Szarpania to geo, nitki na alphach
  14. Jasne, dzięki za komentarz! To model highpoly, faktury na ubraniach i ciele są mocno podbite przez shader z curvature. Praca powstała rok temu, już do niej nie wracam, teraz pracuję nad czymś nowym 😄 Odkopałem BPR z Zbrusha samego ciała. Na początek nie planowałem jej tak ubierać, stąd poświęciłem ciut więcej czasu nad ciałem, ale jak Marvelous wszedł za mocno to w końcu odpuściłem dalsze rzeźbienie.
  15. piotrkujko

    Noonwriath

    Ogromne dzięki za uznanie, kocham was 😍
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy