ym91 Napisano 11 Listopad 2013 Napisano 11 Listopad 2013 Popracowałem nad poduszkami i bump'em na skórze, wywaliłem tez dof Sofa chesterfield w moim wykonaniu 3ds Max, Mudbox, V-ray postpro: PS, After
DrRambo Napisano 13 Listopad 2013 Napisano 13 Listopad 2013 ja napiszę tak. fajny pomysł. średnio mi się podoba sam kształt mebla. jest moim zdaniem zbytnią rozklapiochą na boki. Poza tym cień. nie wiadomo skąd pada światło dające mocne nieładne cienie. wydaje się, że ma intensywność tak jak te lampki z tyłu, z tym że te z kolei nie dają w ogóle cienia bardzo średnie nogi kanapy oraz drewniany stolik. drewno wygląda plastikowo, poza tym trochę lata przez to oświetlenie model ładny, ale nie wiem czy to przez skórę czy przez model, ale wygląda troche jak z plasteliny najbardziej podobają mi się lampy. to co moim zdaniem powinieneś najpierw poprawić to oświetlenie, a co za tym idzie cień. może to zmienić wszystko tutaj
Rekomendowane odpowiedzi