Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Stworzylem UV map w Zbrushu nalozylem teksture ale jak odpalam w Blenderze obiekt i wrzucam teksture to obiekt nie jest Zunwrapowany.

Jest na to jakaś metoda? Czy trzeba rozcinac siatke?

Chce w Zbrushu wymodelowac oteksturowac i wypalic tam mapki po czym w blenderze wrzucic szystko na model low polly i stworzyc animacje

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale uv'kę to się rozkłada na Low poly? W zbrushu malujesz HP na vertex corol wypalasz to na uvkę low poly... i normale wypalasz w xnormal bo zbrushowe wypalanie nie jest super.

Napisano
  • Autor

Zeby Uv stworzyc w Zbrushu trzeba do najniższego poziomu SDiv zejsc i wtedy wypalasz normal mapke.

Ja wypalilem normal mapkie po czym Zremeshowalem obiekt i wrzucilem do blendera wraz z tą pomalowaną uvałką

Napisano

Czekaj czekaj bo to co piszesz jest jakieś pogmatwane i dziwne.

 

zrób tak to jest najprostrza metoda.

Bierzesz. zbrusha. i swój model ustawiasz najmocniejsze subdiv jakie twój komputer udzwignie tak żeby wszystko było gładziutkie.

Exportujesz to do obj.

 

Teraz robisz wersje low poly i robisż ją albo w zbrushu. albo w blenderze. Rozkładasz uvkę w blenderze, (mi wygodniej) na modelu low poly. Wrzucasz to do xNormala tego super HP model i ten model LP z uvką i ci się wypali elegancko. już nie pamiętam czy xnormal przepalało teź vertex color. ale blender tak, zbrush chyba też. więc tak możesz zaimportować ten LP model. i tam wypalić na uvkę vertex color.

Napisano
  • Autor

a moge uzyc poprostu Zremesh i bd mial low poly po czym zapisze w innym pliku?

Ok ndo2 aktualnie uzywam do wypalania mapek zobacze ten xNormal

Napisano

Ndo2 służy do wyplania normal map z obrazków 2D. Ty potrzebujesz program do wypalania normalek z plików 3D, najlepszy na rynku jest xNormal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.