Fadzu Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Witam Stworzylem UV map w Zbrushu nalozylem teksture ale jak odpalam w Blenderze obiekt i wrzucam teksture to obiekt nie jest Zunwrapowany. Jest na to jakaś metoda? Czy trzeba rozcinac siatke? Chce w Zbrushu wymodelowac oteksturowac i wypalic tam mapki po czym w blenderze wrzucic szystko na model low polly i stworzyc animacje
Kramon Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Ale uv'kę to się rozkłada na Low poly? W zbrushu malujesz HP na vertex corol wypalasz to na uvkę low poly... i normale wypalasz w xnormal bo zbrushowe wypalanie nie jest super.
Fadzu Napisano 16 Listopad 2013 Autor Napisano 16 Listopad 2013 Zeby Uv stworzyc w Zbrushu trzeba do najniższego poziomu SDiv zejsc i wtedy wypalasz normal mapke. Ja wypalilem normal mapkie po czym Zremeshowalem obiekt i wrzucilem do blendera wraz z tą pomalowaną uvałką
Kramon Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Czekaj czekaj bo to co piszesz jest jakieś pogmatwane i dziwne. zrób tak to jest najprostrza metoda. Bierzesz. zbrusha. i swój model ustawiasz najmocniejsze subdiv jakie twój komputer udzwignie tak żeby wszystko było gładziutkie. Exportujesz to do obj. Teraz robisz wersje low poly i robisż ją albo w zbrushu. albo w blenderze. Rozkładasz uvkę w blenderze, (mi wygodniej) na modelu low poly. Wrzucasz to do xNormala tego super HP model i ten model LP z uvką i ci się wypali elegancko. już nie pamiętam czy xnormal przepalało teź vertex color. ale blender tak, zbrush chyba też. więc tak możesz zaimportować ten LP model. i tam wypalić na uvkę vertex color.
Fadzu Napisano 16 Listopad 2013 Autor Napisano 16 Listopad 2013 a moge uzyc poprostu Zremesh i bd mial low poly po czym zapisze w innym pliku? Ok ndo2 aktualnie uzywam do wypalania mapek zobacze ten xNormal
Kramon Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Ndo2 służy do wyplania normal map z obrazków 2D. Ty potrzebujesz program do wypalania normalek z plików 3D, najlepszy na rynku jest xNormal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się