Skocz do zawartości

Tworzenie UV map i exportowanie UV do innego programu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Stworzylem UV map w Zbrushu nalozylem teksture ale jak odpalam w Blenderze obiekt i wrzucam teksture to obiekt nie jest Zunwrapowany.

Jest na to jakaś metoda? Czy trzeba rozcinac siatke?

Chce w Zbrushu wymodelowac oteksturowac i wypalic tam mapki po czym w blenderze wrzucic szystko na model low polly i stworzyc animacje

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale uv'kę to się rozkłada na Low poly? W zbrushu malujesz HP na vertex corol wypalasz to na uvkę low poly... i normale wypalasz w xnormal bo zbrushowe wypalanie nie jest super.

Napisano

Zeby Uv stworzyc w Zbrushu trzeba do najniższego poziomu SDiv zejsc i wtedy wypalasz normal mapke.

Ja wypalilem normal mapkie po czym Zremeshowalem obiekt i wrzucilem do blendera wraz z tą pomalowaną uvałką

Napisano

Czekaj czekaj bo to co piszesz jest jakieś pogmatwane i dziwne.

 

zrób tak to jest najprostrza metoda.

Bierzesz. zbrusha. i swój model ustawiasz najmocniejsze subdiv jakie twój komputer udzwignie tak żeby wszystko było gładziutkie.

Exportujesz to do obj.

 

Teraz robisz wersje low poly i robisż ją albo w zbrushu. albo w blenderze. Rozkładasz uvkę w blenderze, (mi wygodniej) na modelu low poly. Wrzucasz to do xNormala tego super HP model i ten model LP z uvką i ci się wypali elegancko. już nie pamiętam czy xnormal przepalało teź vertex color. ale blender tak, zbrush chyba też. więc tak możesz zaimportować ten LP model. i tam wypalić na uvkę vertex color.

Napisano

a moge uzyc poprostu Zremesh i bd mial low poly po czym zapisze w innym pliku?

Ok ndo2 aktualnie uzywam do wypalania mapek zobacze ten xNormal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności