Jump to content

Tworzenie UV map i exportowanie UV do innego programu


Fadzu

Recommended Posts

Witam

 

Stworzylem UV map w Zbrushu nalozylem teksture ale jak odpalam w Blenderze obiekt i wrzucam teksture to obiekt nie jest Zunwrapowany.

Jest na to jakaś metoda? Czy trzeba rozcinac siatke?

Chce w Zbrushu wymodelowac oteksturowac i wypalic tam mapki po czym w blenderze wrzucic szystko na model low polly i stworzyc animacje

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Czekaj czekaj bo to co piszesz jest jakieś pogmatwane i dziwne.

 

zrób tak to jest najprostrza metoda.

Bierzesz. zbrusha. i swój model ustawiasz najmocniejsze subdiv jakie twój komputer udzwignie tak żeby wszystko było gładziutkie.

Exportujesz to do obj.

 

Teraz robisz wersje low poly i robisż ją albo w zbrushu. albo w blenderze. Rozkładasz uvkę w blenderze, (mi wygodniej) na modelu low poly. Wrzucasz to do xNormala tego super HP model i ten model LP z uvką i ci się wypali elegancko. już nie pamiętam czy xnormal przepalało teź vertex color. ale blender tak, zbrush chyba też. więc tak możesz zaimportować ten LP model. i tam wypalić na uvkę vertex color.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy