bajos Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Witam Jestem nowy na tym forum to mój pierwszy temat, a za razem i post. Jeśli pomyliłem dział, przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie. Mój problem polega na tym, że gdy włączyłem Unwarp UV i zaznaczyłem Faces i kliknąłem Planar Map to z wszystkimi obiektami na scenie nawet tymi nie połączonymi stało się coś takiego jak by na nich użyć narzędzia/funkcji flip ale to wygląda trochę inaczej. Budynki widać od środka. Jak to wyłączyć??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboultra Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Planar mapping sluzy do plaskich obiektow, jesli masz obiekt brylowy ten trick moze nei zadzialac :) Sprobuj po nalozeniu modyfikatora uzyc "Flatten mapping" na domyslnych ustawieniach. Co do tych budynkow od srodka to moglbys zalaczyc screen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shrike Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Nie jestem pewny, czy dobrze zrozumiałem, ale jeżeli jakiś model wywinęło na drugą stronę na renderze, to naprawić to można modyfikatorem "Normal". Odwróci z powrotem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajos Posted January 10, 2014 Author Share Posted January 10, 2014 Tak się dzieje po włączeniu "modyfikatora" Unwarp UV. Nie chodziło mi o planar map, ale też to na boxa i cylinder tak się robi. Mówiłem ogólnie, że jedną z tych opcji. Jeśli usunę modyfikator Unwarp UV lub kliknę na niego prawym i wybiorę "Collapse To". Model wtedy ma skłonności do migania nie tylko staje się przezroczysty. Efekt wygląda tak: Wersja 3ds'a to 2012. Pamiętam, że sprawdzałem tam przy Unwarp UV różne opcje i prawdopodobnie coś tam musiałem zepsuć. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajos Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 (edited) @refresh, chcę teraz coś wymodelować i mi to uniemożliwia, jakieś sugestie? PS. Może pomocne będzie to, że jak mam w view porcie widzenie krawędzi, to widzę tylko kontury całego modelu. Edited May 7, 2014 by bajos Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Albo włączyłeś przeźroczystość obiektów (alt+x), albo masz opacity w materiale, albo coś się posypało z wyświetlaniem. jaka karta graficzna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Stawiam na alt+x Wysłane z mojego A501 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now