Jump to content

Problem przy mappowaniu.


bajos

Recommended Posts

Witam

 

Jestem nowy na tym forum to mój pierwszy temat, a za razem i post. Jeśli pomyliłem dział, przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie.

Mój problem polega na tym, że gdy włączyłem Unwarp UV i zaznaczyłem Faces i kliknąłem Planar Map to z wszystkimi obiektami na scenie nawet tymi nie połączonymi stało się coś takiego jak by na nich użyć narzędzia/funkcji flip ale to wygląda trochę inaczej. Budynki widać od środka. Jak to wyłączyć???

Link to comment
Share on other sites

Tak się dzieje po włączeniu "modyfikatora" Unwarp UV. Nie chodziło mi o planar map, ale też to na boxa i cylinder tak się robi. Mówiłem ogólnie, że jedną z tych opcji. Jeśli usunę modyfikator Unwarp UV lub kliknę na niego prawym i wybiorę "Collapse To". Model wtedy ma skłonności do migania nie tylko staje się przezroczysty. Efekt wygląda tak:

UBnoWiw.jpg

Wersja 3ds'a to 2012. Pamiętam, że sprawdzałem tam przy Unwarp UV różne opcje i prawdopodobnie coś tam musiałem zepsuć. :/

Link to comment
Share on other sites

@refresh, chcę teraz coś wymodelować i mi to uniemożliwia, jakieś sugestie?

 

PS. Może pomocne będzie to, że jak mam w view porcie widzenie krawędzi, to widzę tylko kontury całego modelu.

Edited by bajos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy