Napisano 17 Listopad 201311 l Witam Jestem nowy na tym forum to mój pierwszy temat, a za razem i post. Jeśli pomyliłem dział, przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie. Mój problem polega na tym, że gdy włączyłem Unwarp UV i zaznaczyłem Faces i kliknąłem Planar Map to z wszystkimi obiektami na scenie nawet tymi nie połączonymi stało się coś takiego jak by na nich użyć narzędzia/funkcji flip ale to wygląda trochę inaczej. Budynki widać od środka. Jak to wyłączyć???
Napisano 15 Grudzień 201311 l Planar mapping sluzy do plaskich obiektow, jesli masz obiekt brylowy ten trick moze nei zadzialac :) Sprobuj po nalozeniu modyfikatora uzyc "Flatten mapping" na domyslnych ustawieniach. Co do tych budynkow od srodka to moglbys zalaczyc screen.
Napisano 18 Grudzień 201311 l Nie jestem pewny, czy dobrze zrozumiałem, ale jeżeli jakiś model wywinęło na drugą stronę na renderze, to naprawić to można modyfikatorem "Normal". Odwróci z powrotem.
Napisano 10 Styczeń 201411 l Autor Tak się dzieje po włączeniu "modyfikatora" Unwarp UV. Nie chodziło mi o planar map, ale też to na boxa i cylinder tak się robi. Mówiłem ogólnie, że jedną z tych opcji. Jeśli usunę modyfikator Unwarp UV lub kliknę na niego prawym i wybiorę "Collapse To". Model wtedy ma skłonności do migania nie tylko staje się przezroczysty. Efekt wygląda tak: Wersja 3ds'a to 2012. Pamiętam, że sprawdzałem tam przy Unwarp UV różne opcje i prawdopodobnie coś tam musiałem zepsuć. :/
Napisano 7 Maj 201410 l Autor @refresh, chcę teraz coś wymodelować i mi to uniemożliwia, jakieś sugestie? PS. Może pomocne będzie to, że jak mam w view porcie widzenie krawędzi, to widzę tylko kontury całego modelu. Edytowane 7 Maj 201410 l przez bajos
Napisano 8 Maj 201410 l Albo włączyłeś przeźroczystość obiektów (alt+x), albo masz opacity w materiale, albo coś się posypało z wyświetlaniem. jaka karta graficzna?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto