Skocz do zawartości

Problem przy mappowaniu.


bajos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem nowy na tym forum to mój pierwszy temat, a za razem i post. Jeśli pomyliłem dział, przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie.

Mój problem polega na tym, że gdy włączyłem Unwarp UV i zaznaczyłem Faces i kliknąłem Planar Map to z wszystkimi obiektami na scenie nawet tymi nie połączonymi stało się coś takiego jak by na nich użyć narzędzia/funkcji flip ale to wygląda trochę inaczej. Budynki widać od środka. Jak to wyłączyć???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tak się dzieje po włączeniu "modyfikatora" Unwarp UV. Nie chodziło mi o planar map, ale też to na boxa i cylinder tak się robi. Mówiłem ogólnie, że jedną z tych opcji. Jeśli usunę modyfikator Unwarp UV lub kliknę na niego prawym i wybiorę "Collapse To". Model wtedy ma skłonności do migania nie tylko staje się przezroczysty. Efekt wygląda tak:

UBnoWiw.jpg

Wersja 3ds'a to 2012. Pamiętam, że sprawdzałem tam przy Unwarp UV różne opcje i prawdopodobnie coś tam musiałem zepsuć. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@refresh, chcę teraz coś wymodelować i mi to uniemożliwia, jakieś sugestie?

 

PS. Może pomocne będzie to, że jak mam w view porcie widzenie krawędzi, to widzę tylko kontury całego modelu.

Edytowane przez bajos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności