szeyker89 Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie po długiej nieobecności na forum. Pragnę wam przedstawić moje rendery i pragnę o wszelkie komentarze co jest źle zrobione. 3DS MAX 2010 Mental Ray. Pozdrawiam. Edytowane 17 Listopad 2013 przez szeyker89
jacekszy0 Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 Czy ta terakota nie jest za mała ? Bo kojarzę chyba tą kolekcję kafelków (przez ten brązowy kafelek z kwiatami) i mam wrażenie, że na podłodze są one za małe (w sensie wymiary w cm nie takie jak orginał) :) ? I osobiście bym podciągnął kolory w postpro.
skalpel3d Napisano 19 Listopad 2013 Napisano 19 Listopad 2013 (edytowane) jak dla mnie to tu jest zachwiana proporcja w tym pomieszczeniu trudno się połapać jak jest wysokość tego pomieszczenia na oko wygląda że to pomieszczenie nie ma 2,2 m. Lampki popraw w postprodukcji lepiej nadawa efekty świetlne w niej Edytowane 19 Listopad 2013 przez skalpel3d
voyas Napisano 19 Listopad 2013 Napisano 19 Listopad 2013 wydaje mi sie że brakuje tu cienia przy umywalce i tych pojemnikach. Generalnie jest tu szaro i smutno. Proporcje faktycznie trochę się sypią.
szeyker89 Napisano 19 Listopad 2013 Autor Napisano 19 Listopad 2013 [ATTACH=CONFIG]92154[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92155[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92156[/ATTACH] Po delikatnych poprawkach. Wymiary glazury i terakoty zmienione: http://www.tubadzin.pl/pl/kolekcje/inspiracje/life.html/kID/2/Modern_Wood/ Pomieszczenie ma wysokość około 240 cm nie wliczając w to podwieszenia. Mam nadzieję że teraz lepiej to wygląda. Pozdrawiam
skalpel3d Napisano 20 Listopad 2013 Napisano 20 Listopad 2013 Popraw kamerę masz strasznie zdeformowane ujecie ściany ci się przewracają i jest za duży fov, stad to zachwianie proporcji, pierwszy mankament wyeliminujesz przez dodanie do kamery moda camera correction, co do drugiej sprawy to najlepiej się zaprzyjaźnić z opcją clipping w kamerze pozwoli ci ona wyjechać nawet kamera za pomieszczenie dzięki ustaleniu płaszczyzny od której kamera widzi i gdzie się kończy jej zakres, ustaw sobie lens na 35 mm i fov z zakresu 50-55 wtedy będzie to zbliżone do tego widzi ludzkie oko. Płytki powinny mieć krawędzie i narożniki lekko potraktowane chamferem, dwa popraw ich materiał płytka przez ciebie pokazana jest z połyskiem błyszcząca :) dekor który pokazałeś ma lekko przetłoczone te wzorki kwiatów także dobrze będzie użyć mapki normal na nim aby nie wyglądał płasko
voyas Napisano 20 Listopad 2013 Napisano 20 Listopad 2013 to ja jeszcze w kwestiach wizualnych. Wydaje mi się ze umywalka nie ma odpływu, ale może mi się wydaje. nie mniej jednak patrząc na nią brakuje mi go nawet jeżeli go nie widać z tytułu ustawienia kamery. Dobrze byłoby zachować ciągłość fugi na blacie. dość brzydko to wygląda, przynajmniej jak dla mnie. No i jeszcze trochę niepokoi mnie kąt rozsyłu światła przy tych spotach...chyba jest za duży dlatego powstają cienie na ścianach których w rzeczywistości chyba by nie było. Dla spotów max kąt rozsyłu światła z jakim się spotkałem to 60st. U ciebie będzie ze 170st. no ale może takie są.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się