Damian Napisano 3 Wrzesień 2004 Share Napisano 3 Wrzesień 2004 problem jest taki, mamy postać low poly, ze szkieletem (biped) i animacą. zrobioną w maxie, i chcemy to jakims cudem zaimportować do majki, zna ktoś jakies sposob? plugin? program? moze kosztować nawet fortune, ale czy jest? HELP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 3 Wrzesień 2004 Share Napisano 3 Wrzesień 2004 http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=66113 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2004 problem w tym ze mi potrzebne są kosci w majce po przeniesieniu z maxa. ma być dalej animacja szkieletowa, a nie poklatkowa na poziomie vertexów... a tak pozatym to czy w majce da sie zrobić jakis tam szkielet i do niego zaimplementować nagranie mocap? tak jak w character studio w maxie, mozna wsadzić bipedowi pliki z mocap np. .bvh .csm itp ???? a to wszystko dla tego ze ten pieprzony durny niech go szlag PainEngine co go ci k. kre... gno... zrobili, to tylko z tą k.. majką wspolpracuje i nawet nie ma mowy o imporcie z maxa..... kto majką gry robi!!!!!! paranoja.... szkoda słow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 3 Wrzesień 2004 Share Napisano 3 Wrzesień 2004 1. Mozesz sprobowac FBXa. 2. AFAIK Majka lubi mocap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2004 Drug dzięki za pomoc, ale niestety... FBX jest beznbadziejny, wogole nie działa z physique, robi jakies dziwolągi, szkielet sobie i mesh sobie, jak korzysta ze skin'a zamiast physique to jest lepiej, ale robi błędy, a tak pozatym to kaszani UVW wiec d.upa totalna. ze juz nie wspomne o tysiącach kluczy, co mi ledwo w podglądzie animację odtwarzało... a co do majki, to w koncu jak jest z tymi mocapami, da sie z tego w niej korzystać? np. zrobic model w maxie wywalić jako .obj a animacje jako .bvh, i w majce zrigować jedynie i podłączyć .bvh pod to wszystko? dało by tak rade? robił ktoć coś w majce z urzyciem mocapów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 4 Wrzesień 2004 Share Napisano 4 Wrzesień 2004 Widze, ze Majka ma narzedzia do zabawy MoCapem, ale nigdy tego nie robilem, wiec moja pomoc konczy sie w tym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się