Napisano 3 Wrzesień 200420 l problem jest taki, mamy postać low poly, ze szkieletem (biped) i animacą. zrobioną w maxie, i chcemy to jakims cudem zaimportować do majki, zna ktoś jakies sposob? plugin? program? moze kosztować nawet fortune, ale czy jest? HELP!
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Autor problem w tym ze mi potrzebne są kosci w majce po przeniesieniu z maxa. ma być dalej animacja szkieletowa, a nie poklatkowa na poziomie vertexów... a tak pozatym to czy w majce da sie zrobić jakis tam szkielet i do niego zaimplementować nagranie mocap? tak jak w character studio w maxie, mozna wsadzić bipedowi pliki z mocap np. .bvh .csm itp ???? a to wszystko dla tego ze ten pieprzony durny niech go szlag PainEngine co go ci k. kre... gno... zrobili, to tylko z tą k.. majką wspolpracuje i nawet nie ma mowy o imporcie z maxa..... kto majką gry robi!!!!!! paranoja.... szkoda słow...
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Autor Drug dzięki za pomoc, ale niestety... FBX jest beznbadziejny, wogole nie działa z physique, robi jakies dziwolągi, szkielet sobie i mesh sobie, jak korzysta ze skin'a zamiast physique to jest lepiej, ale robi błędy, a tak pozatym to kaszani UVW wiec d.upa totalna. ze juz nie wspomne o tysiącach kluczy, co mi ledwo w podglądzie animację odtwarzało... a co do majki, to w koncu jak jest z tymi mocapami, da sie z tego w niej korzystać? np. zrobic model w maxie wywalić jako .obj a animacje jako .bvh, i w majce zrigować jedynie i podłączyć .bvh pod to wszystko? dało by tak rade? robił ktoć coś w majce z urzyciem mocapów?
Napisano 4 Wrzesień 200420 l Widze, ze Majka ma narzedzia do zabawy MoCapem, ale nigdy tego nie robilem, wiec moja pomoc konczy sie w tym momencie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto