Nexicoll Napisano 2 Grudzień 2013 Share Napisano 2 Grudzień 2013 Mam obiekt zbudowany za pomocą "line", wygląda on tak nie jest to obiekt, nie ma on grubości, czy mogę jakoś "dodać" mu grubość, by wyglądał tak ? dzięki czemu będę go mógł swobodnie obrabiać i convertować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 2 Grudzień 2013 Share Napisano 2 Grudzień 2013 Jeżeli twój obiekt to zamknięty spline, nadaj mu modyfikator editpoly. Ale nie myl grubości z płaszczyzną, na podanym przykładzie jest plane, który jest płaszczyzną (poligonem, powierzchnią) i teoretycznie (w środowisku 3d) nie ma grubości. Na marginesie: grubość możesz nadać modyfikatorem Shell. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nexicoll Napisano 2 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2013 Inny problem, użyłem modyfikatora extrude, niby stworzyło mi grubość tyle, że po bokach, przód i tył są puste, wygląda to tak help me :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 2 Grudzień 2013 Share Napisano 2 Grudzień 2013 Extrude ma opcję cap start i cap end. Jeżeli dopiero zaczynasz pracę z 3ds maxem zapoznaj się przynajmniej z podstawiani przeglądając help http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-E7731DC7-254E-400F-AE23-57768F37BFC9.htm,topicNumber=d30e83378 Masz tam masę obrazkowych przykładów. Poświęcając trochę czasu na lekturę podstaw oszczędzisz sobie masę czasu na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi