Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam obiekt zbudowany za pomocą "line", wygląda on tak

ed04.png

 

 

 

nie jest to obiekt, nie ma on grubości, czy mogę jakoś "dodać" mu grubość, by wyglądał tak ?

 

3deo.png

 

 

dzięki czemu będę go mógł swobodnie obrabiać i convertować ?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli twój obiekt to zamknięty spline, nadaj mu modyfikator editpoly. Ale nie myl grubości z płaszczyzną, na podanym przykładzie jest plane, który jest płaszczyzną (poligonem, powierzchnią) i teoretycznie (w środowisku 3d) nie ma grubości.

 

Na marginesie: grubość możesz nadać modyfikatorem Shell.

Napisano

Inny problem, użyłem modyfikatora extrude, niby stworzyło mi grubość tyle, że po bokach, przód i tył są puste, wygląda to tak

gc4q.png

 

 

help me :(

Napisano

Extrude ma opcję cap start i cap end.

 

Jeżeli dopiero zaczynasz pracę z 3ds maxem zapoznaj się przynajmniej z podstawiani przeglądając help

http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-E7731DC7-254E-400F-AE23-57768F37BFC9.htm,topicNumber=d30e83378

Masz tam masę obrazkowych przykładów.

 

Poświęcając trochę czasu na lekturę podstaw oszczędzisz sobie masę czasu na przyszłość.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności