SGBM3D Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 (edited) Witam. Przyszłość nie wygląda różowo. Większość ludzi ma wszczepiony nadajnik coś w stylu RFID za pomocą którego dokonują wszelkich transakcji. Detektyw przyszłości ma możliwość wejścia do bazy danych i na bieżąco śledzić delikwenta - oczywiście robi to na pograniczu prawa. Scena w głównym zarysie, będzie przedstawiać detektywa na dachu i z wysokości używając komputera, gadżetów, będzie starał się zlokalizować cel. Aktualizacja.1 Jak to widzę. Pora dnia zachód słońca w oddali majaczą wysokie budynki, na niebie przemykają różnorakie pojazdy. Dach wyobrażam sobie jako połączenie, hybrydę, nowych i starych technologi, sporo brudu, pyłu i pochodnych dodatków. Detektyw, będzie siedział przy konsolecie. Ktoś powie po co zabiera cały sprzęt na dach, by zlokalizować gościa - mógłby to robić z domu :) Otóż nie, by zlokalizować cel Detektyw Przyszłości musi być w promieniu skanowania drona inaczej odczyty nie będą pewne, a wiemy obiekt się przemieszcza. Po drugie sprzęt, którym, będzie się posługiwał nasz bohater, to technologia z przyszłości więc pewnie nie waży stosunkowo za wiele ;) Na monitorach zostaną umieszczone, wykresy, analizy, statystyki, zdjęcia rodzinne celu, mapa transakcji i wszystko co się wiążę z inwigilacją - oczywiście sam cel, także, będzie umieszczony. Oczywiście z czasem zmianie mogą ulec drobne detale, jak ustawienie kamery czy powrót do koncepcji nocy - się zobaczy. Jednak główny wątek zostanie zachowany. Grafika koncepcyjna Powodzenia wszystkim. Edited December 4, 2013 by SGBM3D Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGBM3D Posted December 5, 2013 Author Share Posted December 5, 2013 Na pierwszy ogień idzie stworzenie dachu wieżowca. Zamieszczam pierwsze postępy z pracy. Będą trzy aktualizacje dotyczące tego etapu. Początek, środek i koniec wraz z teksturami. Kiedy ten etap zostanie ukończony zacznę tworzyć gadżety, komputery, monitory. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGBM3D Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 (edited) Szybka aktualizacja. Ustawienie sceny oraz początki tworzenia postaci detektywa. Aktualizacja - nowa wersja twarzy detektywa. Edited December 9, 2013 by SGBM3D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts