Skocz do zawartości

SGBM3D

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

SGBM3D's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Szybka aktualizacja. Ustawienie sceny oraz początki tworzenia postaci detektywa. Aktualizacja - nowa wersja twarzy detektywa.
  2. Na pierwszy ogień idzie stworzenie dachu wieżowca. Zamieszczam pierwsze postępy z pracy. Będą trzy aktualizacje dotyczące tego etapu. Początek, środek i koniec wraz z teksturami. Kiedy ten etap zostanie ukończony zacznę tworzyć gadżety, komputery, monitory. Pozdrawiam.
  3. Witam. Przyszłość nie wygląda różowo. Większość ludzi ma wszczepiony nadajnik coś w stylu RFID za pomocą którego dokonują wszelkich transakcji. Detektyw przyszłości ma możliwość wejścia do bazy danych i na bieżąco śledzić delikwenta - oczywiście robi to na pograniczu prawa. Scena w głównym zarysie, będzie przedstawiać detektywa na dachu i z wysokości używając komputera, gadżetów, będzie starał się zlokalizować cel. Aktualizacja.1 Jak to widzę. Pora dnia zachód słońca w oddali majaczą wysokie budynki, na niebie przemykają różnorakie pojazdy. Dach wyobrażam sobie jako połączenie, hybrydę, nowych i starych technologi, sporo brudu, pyłu i pochodnych dodatków. Detektyw, będzie siedział przy konsolecie. Ktoś powie po co zabiera cały sprzęt na dach, by zlokalizować gościa - mógłby to robić z domu :) Otóż nie, by zlokalizować cel Detektyw Przyszłości musi być w promieniu skanowania drona inaczej odczyty nie będą pewne, a wiemy obiekt się przemieszcza. Po drugie sprzęt, którym, będzie się posługiwał nasz bohater, to technologia z przyszłości więc pewnie nie waży stosunkowo za wiele ;) Na monitorach zostaną umieszczone, wykresy, analizy, statystyki, zdjęcia rodzinne celu, mapa transakcji i wszystko co się wiążę z inwigilacją - oczywiście sam cel, także, będzie umieszczony. Oczywiście z czasem zmianie mogą ulec drobne detale, jak ustawienie kamery czy powrót do koncepcji nocy - się zobaczy. Jednak główny wątek zostanie zachowany. Grafika koncepcyjna Powodzenia wszystkim.
  4. Witam wszystkich. Przedstawiam wcześniejszą pracę. Grafika w całości wykonana w 3ds max, postprodukcja Photoshop. Pozdrawiam.
  5. Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić grafikę inspirowaną snem. Jak wiadomo sny ciężko jest zapamiętać w stopniu zadowalającym jednak główne motywy zostały zakodowane. W trakcie pracy wykorzystałem kilka programów. Przy tworzeniu postaci i jej teksturowaniu z pomocą przyszedł Mudbox. Scena i rendering zostały wykonane w 3ds max, obróbka i dodatki Photoshop i After Effects. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności