Andromeda Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Mam pytanie, może ktoś będzie w stanie pomóc. Importowałam w dwg do 3ds maxa płaszczyznę stropu o organicznym kształcie. Potrzebuję przygotować propozycje rozłożenia żeber, chodzi tylko o ogólną koncepcję. Przed nadaniem lattice próbuję coś zdziałać z modyfikatorami tessellate lub subdivide, jednak ciągle brakuje mi opcji większego panowania nad tym - poza regulacją natężenia, czy rodzaju siatki, na której te podziały powstają, bardzo przydałaby mi się możliwość wskazywania głównych punktów (od których "rozchodzi się" siatka), bo jak na razie tworzą się one w dość przypadkowych miejscach. Czy istnieje na to jakiś sposób?
skalpel3d Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 a nie prościej wymodelować na szybko pojedyncze zebro a następnie przy pomocy array go rozłożyć na stropie będziesz miała wtedy pełna kontrole co do przesunięć
biszkopte Napisano 10 Grudzień 2013 Napisano 10 Grudzień 2013 nie wiem ..może sie przyda: http://viscorbel.com/avia-lamp-tutorial/ możesz pociąć strop na wymiar belek i pobawic sie liniami z podziałów powstałymi.
Rekomendowane odpowiedzi